سلامتی و پزشکی

نوشیدنی هایی که آب بدن را به خوبی تامین می نمایند

مهم ترین توصیه تغذیه ای در شرایط گرمای شدید هوا، حفظ آب بدن است. نوشیدن آب ساده می تواند ساده ترین راه برای دستیابی به این هدف مهم باشد، اما برخی افراد و مخصوصا خانم های باردار، سالمندان، بچه ها و نوجوانان نمی توانند به طور مدام در طول روز آب بنوشند.

22 مرداد 1402

جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس

عیسی آل کثیر که اخیرا به سپاهان رفته و هواداران ارتش سرخ را عصبانی کرده در دربی صدم پیروز شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. عیسی بعد از اتمام بازی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و پیراهنش را به میان جمعیت پرتاب کرد.

25 تیر 1402

روش های پاک کردن لکه شکلات از روی لباس و فرش

لکه ها یکی از مواردی هستند که همواره موجب آزار و اذیت یک کدبانو در خانه قرار می گیرند و گاهی پاک کردن آن ها از روی سطوح کاری طاقت فرسا و آزاردهنده می گردد.

21 تیر 1402

خبر شادمان کننده برای پرسپولیسی ها در مورد بیرانوند ، خیال سرخ ها نیمه شب راحت شد

طی روزهای اخیر خبرهای نگران کننده ای در مورد گلر ملی پوش فوتبال ایران منتشر شده بود.

2 تیر 1402

نوشیدنی های معجزه گر برای کاهش وزن و سم زدایی کبد

حفاظت از کبد از مسائل مهم و ضروری برای حفظ سلامت بدن است.

23 خرداد 1402

ساعت کاری نو دفاتر خدمات سلامت اعلام شد

در راستای اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه انرژی، زمان فعالیت و خدمت رسانی دفاتر خدمات سلامت سراسر کشور تا تاریخ 15 شهریور امسال اعلام شد.

22 خرداد 1402

آخرین شرایط سلامتی بازیگر محبوبی که تصویرش همه را شوکه کرد

بازیگر به یادماندنی سریال های تلویزیونی که مدت ها پیش به واسطه بیماری و چهره رنجورش بسیاری از دوستداران و اهالی هنر را با شوک روبرو نموده بود، این روزها به گفته دخترش شرایط نسبتا خوبی دارد.

9 خرداد 1402

تشکر غیرمنتظره یحیی از استقلال بعد از قهرمانی ، همه چیز ناگهان به سود ما شد

گل محمدی بعد از قهرمانی تیمش گفت: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. باید از خیلی ها تشکر کنم چرا که زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم قهرمان گردد.

29 اردیبهشت 1402

برای سنگ کلیه آب این میوه را بخورید

لیمو دارای خواص بهداشتی باورنکردنی است؛ بنابراین اگر در صورت ابتلا به بعضی شرایط پزشکی تصمیم به دریافت نسخه از پزشک تان دارید، می توانید این بار آب گرم با لیمو را جایگزین این نسخه ها کنید.

20 اردیبهشت 1402

آشنایی با 5 از مهمترین تجهیزات آزمایشگاهی الکترونیکی

آزمایشگاه های برق و الکترونیک از مهم ترین مکان های تست و عیب یابی قطعات و بعلاوه فعالیت های علمی جهت تحقیق و توسعه و فراوری دانش هستند.به همین علت یک سری امکانات و لوازم پایه برای استفاده در آزمایشگاه ها ضروری است. این لوازم و تجهیزات به عنوان یک پیش احتیاج...

9 اردیبهشت 1402

با این روش یخچال خانه تان را باکتری زدایی کنید

یخچال یکی از لوازم لازم و ضروری هر آشپزخانه است که برای حفظ و نگهداری مواد غذایی باید، هم تمیز باشد و هم دمای مناسبی داشته باشد.

6 اردیبهشت 1402

جنیفر آنیستون و مورد زانو های جاودانه!

زانو همراه با گردن و دست ها قسمتی از بدن است که مواد و دارو های ضد پیری بر روی آن تاثیری ندارند. در اینجا به شما خواهیم گفت چه کاری می توانید انجام دهید تا زانو های تان را برای مدت زمانی طولانی تر خوب نگه دارید.

30 فروردین 1402

8 تاثیر استرس بر پوست و روش های مقابله با آن

پوست یکی از مهم ترین ارگان های بدن انسان است و تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی متعددی ممکن است این ارگان حیاتی بدن در معرض خط قرار بگیرد. استرس یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند بر پوست تان تاثیرگذار باشد. زمانی که تحت تاثیر مسائل مالی یا عاطفی تان...

21 فروردین 1402

چند توصیه مهم برای پیشگیری از اختلالات تغذیه ای دانش آموزان

سبک زندگی و مؤلفه های گوناگون آن بر سلامت و مقدار ابتلا به بیماری تأثیرات اثبات شده ای دارند. از جمله این مؤلفه ها دریافت های غذایی و الگوی تغذیه افراد است که در صورت انطباق با توصیه های تغذیه ای و رهنمودهای غذایی می تواند تا حد زیادی از ابتلا به بیماری...

11 فروردین 1402

پشت پرده غم انگیز زندگی شخصی رونالدو

رونالدو و همسرش سال گذشته اعلام کردند که قرار است صاحب دوقلوی دختر و پسر شوند، اما پسرشان پس از تولد از جهان رفت تا شرایط برای این خانواده سخت گردد.

1 فروردین 1402

پروین: خبر مرگ مرا منتشر کردند تا خانواده ام را اذیت نمایند

چند سال پیش و در در اوایل فروردین سال 1390 بستری شدن علی پروین در بخش سی سی یو بیمارستان رامسر نگرانی های زیادی را در محافل ورزشی به وجود آورد. او به همراه خانواده اش به رامسر سفر نموده بود و پس از اینکه از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد، دچار مشکلاتی شد و...

25 اسفند 1401

چطور در یوسف آباد زیر قیمت بازار آپارتمان بخریم؟

خبرنگاران- قیمت آپارتمان در یوسف آباد براساس آمار های رسمی به طور میانگین متری 70 میلیون تومان است. این عدد به آخرین گزارش منتشرشده از سوی مرکز آمار در دی ماه سال جاری تعلق دارد و نه فقط یوسف آباد، بلکه تمام محله های منطقه شش را شامل می گردد. با این حال اگر...

19 اسفند 1401

جزئیات جدیدی از علل مسمومیت دانش آموزان

یک عضو کمیته حقیقت یاب آنالیز دلیل مسمومیت دانش آموزان به ارائه جزییات جدیدی از دلایل مسمومیت پرداخت.

16 اسفند 1401

برای خشک کردن لباس ها خشک کن یا بند رخت بهتر است؟

خشک کردن لباس ها زیر نور خورشید و با یاری جریان طبیعی هوا عمل ساده ای است که هم به صرفه جویی در مصرف برق منجر می گردد و هم آلودگی را کاهش می دهد. بر عمر لباس ها نیز می افزاید. اینکه که به جای روشن کردن خشک کن برقی، لباس های مرطوب را به سادگی روی بند رخت یا...

5 اسفند 1401

نگرانی ساپینتو برای بازی با نفت

تیم فوتبال استقلال فردا در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

19 بهمن 1401
تعداد: (440)