اخبار مجلس

متا دسترسی به محتوای خبری در کانادا را محدود می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، بازه آزمایشی مذکور چند هفته ادامه می یابد و درصد اندکی از کاربران کانادایی که در تست شرکت می نمایند در صورتیکه بخواهند محتوای خبری به اشتراک بگذارند، برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می گردد.

17 خرداد 1402

عکس ، واردات سواری های دست دوم به کشور منتفی شد؟ ، ماجرای حذف یک عبارت

باوجود اینکه کمیسیون تلفیق با واردات انواع خودروهای سبک و سنگین با عمر حداکثر پنج سال موافقت نموده و این موضوع مصوب شده بود تا در کنار واردات خودروهای نو به تنظیم گری بازار یاری کند، حال اما عبارت خودروهای سواری حذف و منتفی اعلام شده است.

7 فروردین 1402

زیست شبانه بعد از ماه رمضان ممنوع!

مدیران شهری تاکید دارند که برنامه زیست شبانه فقط به ایام ماه مبارک رمضان اختصاص دارد و پس از آن ادامه نخواهد داشت.

27 اسفند 1401

الحاق257 هکتار زمین درسیستان وبلوچستان برای اجرای نهضت ملی مسکن

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از الحاق به محدوده بیش از 257 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد.

29 خرداد 1401

متاهلین دارای دو فرزند کارت معافیت سربازی دریافت می نمایند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مشمولان متاهل بالای 30 سال و دارای دو فرزند کارت معافیت سربازی دریافت نمایند.

14 خرداد 1401

ابطال پروانه پزشکی یا اشتغال پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند و پروانه پزشکی (اشتغال) مستنکفین از اجرای این حکم لغو می گردد.

22 اردیبهشت 1401

تصویب بخش درآمدی لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران قانونی بود؟

تهران (پانا) - بخش درآمدی لایحه 1401 شهرداری تهران با حواشی زیادی به تصویب رسید، بی آنکه نظرات کمیسیون تخصصی و تلفیق به رأی گذاشته گردد.

28 فروردین 1401

شریعتی: رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 در حقوق و دستمزد مناسب است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 دولت به ویژه در بحث ارتقای شاخص عدالت علی الخصوص در نظام حقوق و دستمزد را مناسبی خواند.

25 فروردین 1401

4 فیلم نو مهمان سینما ها

خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی شورای صنفی نمایش از شروع نمایش 4 فیلم تازه تا سرانجام آذر اطلاع داد.

13 بهمن 1400

لزوم نگاه جامع به موضوع آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه نیازمند نگاهی جامع به موضوع آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور هستیم گفت نیازمند تقویت مرکز تحقیقاتی در حوزه کاهش آلودگی هوا در کلان شهرها هستیم که این مرکز بتواند راهکارهای علمی و اصولی برای کاهش آن را ارائه دهد.

2 بهمن 1400

هزینه های دولت را از جیب مردم تامین نکنید!

خبرگزاری خبرنگاران- نماینده مجلس گفت: عرضه افسارگسیخته اوراق بدهی باعث نابودی سرمایه مردم در بورس شد.

26 آبان 1400

پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان واقع شده است

خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهوری در اولویت برنامه های استان واقع شده است و تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام باید به طور ویژه در مصوبات سفر دنبال گردد.

19 آبان 1400

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و سامان دهی پیغام رسان های اجتماعی از دستور کار مجلس خارج شد

خبرگزاری ها به نقل از روزنامه همشهری خبر دادند طرح پرسروصدای این روزهای مجلس به نام طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و سامان دهی پیغام رسان های اجتماعی از دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی خارج شده است.

10 مرداد 1400

تمدید مهلت ثبت نام وام یاری ودیعه اجاره مسکن

بانک مرکزی بند (2 -1) از بخش (ج) مصوبات هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1400.3.22 را به بانک های عامل ابلاغ کرد.

7 مرداد 1400

بازبینی رشته های فیتنس اسپرت، پرورش اندام، فیزیک و فیزیک کلاسیک

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جلسه بازبینی از ورزشکاران جهت اعزام به بازی های فیتنس جهانی IFBB آدینه 7 خردادماه برگزار می گردد.

13 تیر 1400

دست خالی کارگران در ایام کرونا؛ 3 مطالبه اصلی کارگران کدام است؟

تهران (پانا) - پاندمی کرونا بیش از 14 ماه است اثراتی منفی بر زندگی کارگران گذاشته است که مهم ترین آن بیکاری و کاهش سطح درآمدی کارگران بوده است و علی رغم حمایت هایی که از سوی دولت شده است همچنان مطالبات کارگران برای حل مسائل معیشتی پابرجاست.

6 خرداد 1400

اعتراف مرکل به یک اشتباه

خبرگزاری خبرنگاران- صدر اعظم آلمان به یک اشتباه دو روز قبل دولت درباره کرونا اعتراف و بابت آن عذر خواهی و آن اشتباه را تصحیح کرد.

27 فروردین 1400

فرایند صعودی ابتلا به کرونا؛ واکسیناسیون سراسری شروع شد

تهران (پانا) - افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا و خطر شکل گیری موج چهارم بیماری، شروع واکسیناسیون کرونا در کشور، انتقاد به مصوبه معافیت مالیاتی کارانه پزشکان، افزایش وام نوسازی تاکسی های فرسوده و تصویب آیین نامه اجرایی قانون حمایت بیمه ای و قضایی...

19 فروردین 1400

خبرنگاران عبدالله عبدالله در راس هیاتی راهی روسیه شد

کابل - خبرنگاران- عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در راس هیاتی 16 نفره امروز(چهارشنبه)برای شرکت در نشست مسکو ،کابل را به مقصد روسیه ترک کرد.

16 فروردین 1400

ضرورت حذف ارز 4200 تومانی دارو و کالا های اساسی، پوشش بیمه ای دارو باید گسترده گردد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت یارانه پنهان در قالب ارز 4200 تومانی به دارو و کالاهای اساسی زمینه ساز رانت و فساد شده است.

1 اسفند 1399
تعداد: (41)