تئاتر

آخرین شرایط سلامتی بازیگر محبوبی که تصویرش همه را شوکه کرد

بازیگر به یادماندنی سریال های تلویزیونی که مدت ها پیش به واسطه بیماری و چهره رنجورش بسیاری از دوستداران و اهالی هنر را با شوک روبرو نموده بود، این روزها به گفته دخترش شرایط نسبتا خوبی دارد.

9 خرداد 1402

این زن مرموز، جیمز باند بعدی را تعیین می کند!

تا مدتی نامشخص بازیگر نقش جیمز باند تازه فاش نخواهد شد. فیلمنامه فیلم بعدی جیمزباند هنوز نوشته نشده است. تنها موضوعی که عوامل مرتبط با ساخت آن فیلم می توانند به اشتراک بگذارند نکته ای است که باربارا بروکلی پیش تر تایید کرده بود.

24 آذر 1401

شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

اما در واقع هیچ یک از این ادعاها صحت ندارد. نه مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده و نه پای ناپدری در میان است.

5 مهر 1401

کاخ ثابت پاسال تهران

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای تهران یعنی کاخ ثابت پاسال را به شما معرفی می کنیم که یکی از جاهای تاریخی برای تهرانگردی محسوب می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

17 شهریور 1401

ماجرای شایعه حال وخیم و کما رفتن نرگس محمدی

بعضی از رسانه ها، تصویری از نرگس محمدی منتشر نموده اند و مدعی شده اند که حال او وخیم است و در بیمارستان بستری شده است. بعضی هم از جنبه دیگر به این شایعه دامن زده اند. مثلا یک رسانه گفته که کاربران فضای مجازی با تماشا این تصویر فکر نموده اند که او در بیمارستان...

31 تیر 1401

حصن کیفا و 13 دهکده غرق شده (قسمت دوم)

شهرهایی که زمانی برو بیایی داشتند، بر اثر ساخت و سازهای صنعتی به زیر آب رفتند و اکنون پر از ناگفته ها هستند.

19 اردیبهشت 1401

واکسن نزده ها 15 روز یکبار باید تست بدهند ، تا به امروز 170 شیوه نامه کرونایی طراحی نموده ایم ، از تعطیلی ها خودداری می کنیم

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: 168 تا 170 شیوه نامه بهداشتی از زمان آغاز همه گیری کرونا در دنیا، برای کشور خودمان طراحی و اجرا کردیم.

13 اردیبهشت 1401

رونق فعالیت های فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی رونق فعالیتهای فرهنگی را زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

28 اسفند 1400

تور سنگاپور ارزان: هتل های مقرون به صرفه قیمت در سنگاپور

سنگاپور یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جنوب آسیا است که فرهنگ غنی، یکی از ویژگی های این کشور به شمار می رود. غذاهای الهام بخش، معماری های عالی و جاذبه های گردشگری بسیار زیاد، دلایلی هستند که سبب می شوند سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر نمایند. البته...

9 بهمن 1400

مریوان را بشناسیم

نخستین کنفرانس ملی مریوان شناسی در روزهای پایانی هفته برگزار می گردد.

27 دی 1400

اجرای نمایش بابا آدم در تالار چهارسو تئاتر شهر شروع شد

تهران (پانا) - اجرای نمایش باباآدم به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج شامگاه چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه در میان استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار چهارسو تئاتر شهر شروع شد.

7 دی 1400

تور ارزان عمان: سفر به عمان دوست داشتنی

عمان مرکز کشور اردن است و بیش از 4 میلیون جمعیت دارد. این شهر بر روی تپه ای شیبدار قرار گرفته که اغلب خانه ها در عمان با سنگ سفید تزیین شده اند. ترکیب مدرنیته و سنت، ترکیب کافه های تراس دار، مراکز خرید مدرن با کوچه های باریک وخانه هایی که بادگیر دارند عمان...

3 آذر 1400

ویزای بلند مدت تایلند می خواهید پس قوانین قرنطینه را رعایت کنید

براساس گزارشی در تراول و لیشور، تایلند که در شروع شیوع بیماری ویروس کرونا، مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی بسته است، به دنبال این است که به بازدیدکنندگان اجازه بازدید دهد، درصورتی که پس از ورود به این کشور به مدت 14 روز قرنطینه شوند.

10 آبان 1399

نذر حدود 200 جلد کتاب توسط بازیگر تئاتر در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، 1400 سال از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) می گذرد و پس از یک هزاره و نزدیک به پنج قرن سالانه مسلمانان جهان بالأخص شیعیان ایران این سالگرد را در تقویم هجری به عزاداری و پخش نذورات می پردازند.

27 مهر 1399

مسابقه کتابخوانی مربای گل محمدی در اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران اولین مسابقه اینستاگرامی کتابخوانی انتشارات راه یار با موضوع کتاب مربای گل محمدی؛ خاطرات مربیان پرورشی دهه 60 برگزار می گردد.

10 مرداد 1399

نگار عابدی و بهنام تشکر با خاطراتشان

نگار عابدی در رشته تئاتر و معماری فارغ التحصیل شده است. او با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یک مجله و ثبت نام در آن کلاس به بازیگری روی آورد.

6 خرداد 1399

بهمن فرمان آرا: گاهی از نسل امروزمان می ترسم؛ اطلاعاتی به اندازه یک اقیانوس دارند، اما به عمق چند سانتی متر

عیسی محمدی در همشهری نوشت: انتظار داریم که او را پشت دوربین فیلمبرداری یا دستگاه تدوین یا حین تست دریافت از بازیگران یا هر جای دیگری ببینیم، جز پشت یک میز عظیم مدیریتی، در حال رتق و فتق امور یک شرکت نساجی. این شرکت، در واقع کسب و کار خانوادگی شان بوده که...

22 اردیبهشت 1399

فرهنگسرای مجازی شهرداری اصفهان در پی شیوع ویروس کرونا

سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از تمهیدات لازم به منظور برگزاری رویداد های مجازی در ایام نوروز اطلاع داد.

6 اردیبهشت 1399

کاروان بچه های آفتاب به ایستگاه آخر رسید

پویش بچه های آفتاب از برنامه های سیمرغ پروانه ها بود که به شکل ویژه در منطقه چابهار و روستاهای سیل زده اطراف برگزار گردید و با همراهی هنرمندان کودک و نوجوان، لبخند و شادی را برای بچه ها این مناطق به ارمغان آورد.

6 فروردین 1399

جاهای دیدنی مسکو

پایتخت روسیه بیش از 800 سال قدمت دارد و جاهای دیدنی مسکو به اندازه اقامت یکماه برای گردشگران، جذاب است

10 اسفند 1398
تعداد: (23)