تور ارزان عمان: سفر به عمان دوست داشتنی

به گزارش مجله یافان، عمان مرکز کشور اردن است و بیش از 4 میلیون جمعیت دارد. این شهر بر روی تپه ای شیبدار قرار گرفته که اغلب خانه ها در عمان با سنگ سفید تزیین شده اند. ترکیب مدرنیته و سنت، ترکیب کافه های تراس دار، مراکز خرید مدرن با کوچه های باریک وخانه هایی که بادگیر دارند عمان را به شهر تضادها تبدیل نموده است.

تور ارزان عمان: سفر به عمان دوست داشتنی

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

دیدنی های سفر به عمان

1. ارگ عمان: یک بنای دیدنی Amman Citadel

ارگ امان در بالای ارتفاعات تپه شهر جبل القلاء واقع شده است که ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 2.800 پا است که در قدیم محل سکونت رباط آمون بوده است. این ارگ در عصر نقره ای مورد اشغال نهاده شد و در تاریخ بلند خود در زمان رومیان و امپراتوری بیزانس چیزهای زیادی را به چشم دیده است. در واقع یکی از قدیمی ترین قسمت های دنیا است. در این منطقه آثار ویرانه های باستان شناسی زیادی به چشم می خورد. در سال 720 میلادی این ارگ در اختیار حاکمان عمان بود اما در زلزله سال 749 میلادی ویران شد. در این منطقه ویرانه های معبد هرکول و موزه ملی باستان شناسی نیز واقع شده است.

2. آمفی تئاتر رومی Roman Amphitheatre

این آمفی تئاتر6000نفره زیبای رومی یادآور شهر روم فیلادلفیا است به قرن دوم میلادی زمانی که این منطقه را به اشغال خود در آورده بودند، بر می شود. این آمفی تئاتر امروزه میزبان کنسرت های زیادی است.

3. معبد هرکول ویرانه ای بیاد ماندنی Temple of Hercules

معبد هرکول در سال160 میلادی در زمان سلطنت امپراتور روم مارکوس اورئلیوس ساخته شد. امروزه، تنها دو ستون سنگی بزرگ از سنگ مرمر بر جای مانده است که گمان می رود بخشی از مجسمه ویران شده هرکول باشد. این معبد در سال 1993 دوباره بازساری شد. برترین زمان برای بازدید از این اثر باستانی در زمان غروب خورشید است، زمانی که مردم محلی برای دعا به این معبد می آیند. خرید بلیط تهران عمان

4. موزه باستان شناسی اردن ordan Archaeological Museum جایی که تاریخ را می توانید دنبال کنید.

شما می توانبد در سفر به عمان از موزه باستان شناسی اردن را بازدید کنید. موزه باستان شناسی اردن در ارگ عمان نهاده شده است که شامل اشیائی از دوران ماقبل تاریخ تا سده پانزدهم است. این موزه بر اساس تاریخ طبقه بندی شده است که در هنگام بازدید از آن سیر گذشت تاریخ را کامل متوجه می شوید.. این مجموعه شامل اشیاء خانگی روزمره مانند سفال به همراه جواهرات و سکه ها است. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

5. موزه رویال اتومبیل Royal Automobile Museum

در سفر به عمان از اتومبیل های ملک حسین بازدید کنید. موزه رویال اتومبیل در پارک ملک حسین در عمان نهاده شده است. این موزه وسایل نقلیه شخصی پادشاه ملک حسین را در خود جای داده و عشق او به اتومبیل ها را نشان می دهد. این مجموعه شامل اتومبیل ها و موتور سیکلت هایی است که از سال 1886 تا دهه 1940 خریداری شده اند. این موزه برای دوستداران اتومبیل و کسانی که می خواهند نگاهی به نحوه زندگی و سفر خانواده سلطنتی و داستان های پشت هر وسیله نقلیه داشته باشند، بسیار هیجان انگیز و مجذوب کننده است. رزرو هتل در عمان

راه های سفر به عمان

هواپیما

در این شهر فرودگاه بین المللی Queen Alia (AMM) واقع شده است که پروازهای داخلی و خارجی زیادی دارد.

ماشین

اردن یک کشور جمع و جور و دارای شبکه جاده ای خوب است علائم جاده به دو صورت عربی و رومی است.

اتوبوس

دو ایستگاه اصلی اتوبوس عمان عبارتند از Tabarbour و JETT است که اتوبوس ها از مرز وارد عمان می شوند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1211

به "تور ارزان عمان: سفر به عمان دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: سفر به عمان دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید