استارتاپ

ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه آموزشهای مهارتی است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه آموزشهای مهارتی است.

29 تیر 1402

جذب سرمایه و تامین اقتصادی جمعی برای شرکت های نوپا در نمایشگاه اینوتکس 2022

کافه سرمایه و سکوی کارن کراد از مهم ترین رویدادهای ویژه نمایشگاه اینوتکس 2022 برای جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذاران برای یاری به شرکت های نوپا است. متقاضیان تا اول اردیبهشت فرصت دارند در این دو رویداد ثبت نام نمایند. ...

13 خرداد 1401

ِپل نوآوری، رویدادی برای حل چالش های صنعت با همراهی اهالی علم

هشتمین رویداد پل نوآوری دیجی نکست چهارشنبه 23 تیر 1400 برگزار می گردد.

1 مرداد 1400

انتشار فراخوان نخستین جشنوارۀ بین المللی صنایع دستی ایران

خبرنگاران/اصفهان جشنوارۀ بین المللی صنایع دستی ایران که نخستین دورۀ آن قرار است از 26 تا 29 تیرماه به میزبانی اصفهان، شهر جهانی صنایع دستی برگزار گردد، فراخوان خود را منتشر کرد.

22 تیر 1400

به استارت آپ ها به عنوان راهکاری نوین در مدیریت پسماند شهری توجه شود

طرحی با عنوان اصلاح قانون مدیریت پسماند مصوب 20 اردیبهشت 1383 در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است؛ طرحی که فعالان اقتصادی بخش خصوصی این حوزه به آن انتقاد دارند. کمیسیون توسعه پایدار، محیط زیست و آب اتاق ایران هم در نشست های متعدد ابعاد...

8 فروردین 1400

بازار فعالیت استارت آپهای آموزشی هنوز داغ است

معاون توسعه صندوق نواوری و شکوفایی با بیان اینکه هنوز بازار فعالیت استارت آپهای فعال در عرصه آموزش داغ است، گفت: درصدد شناسایی هر چه بیشتر این استارت آپها هستیم.

18 آبان 1399

ارائه خدمات رایانش ابری به استارت آپ های برگزیده معاونت علمی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ارتباطات هوشمند تبیان؛ این مجموعه با 10 تا 20 درصد تخفیف به استارت آپهای خلاق، دانش بنیان و برگزیده ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری، خدمات رایانش ابری می دهد.

9 مهر 1399

یک جوان ایرانی در بین 10 فرد تأثیرگذار جهان

کمیته بین المللی جوانان دنیا، وحید رجبلو را به عنوان یکی از 10 فرد تاثیرگذار در 2020 میلادی انتخاب نموده است.

6 شهریور 1399

تنها استارت آپ ایرانی منتخب درCOLLISION 2020 کانادا

در کنفرانس COLLISION که یکی از مهم ترین رویدادهای استارت آپی در دنیا است، سال جاری از ایران تنها، استارت آپ ترابرنت حضور دارد، به علاوه ترابرنت به عنوان یکی از استارت آپ های منتخبِ کنفرانس در حوزه Autotech معرفی شده است.

27 مرداد 1399

فروش 11 هزار میلیاردی شرکت های پارک فناوری پردیس در سال 98

به گزارش خبرنگار مهر، امروز تفاهم نامه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال بین وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری منعقد شد. در این مراسم فضای اشتراکی شرکت ها و استارت آپ های حوزه آی تی در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی و وزیر ارتباطات افتتاح شد.

17 مرداد 1399

تسهیل جذب سرمایه در استارتاپ ها و شرکت های نوپا

شبکه کارگزاران تبادل فناوری رویدادهای فناورانه با عنوان استارتاپ دمو به منظور معرفی ایده ها و محصولات استارتاپ ها و شرکت های نوپا به سرمایه گذاران را برگزار می نماید.

9 تیر 1399

هوش مصنوعی به رعایت فاصله اجتماعی یاری می نماید

یک استارتاپ حوزه هوش مصنوعی به نام لندینگ ای آی (Landing AI)، نوعی نرم افزار ویدئویی ابداع نموده که می تواند نشان دهد که آیا مردم در فضاهای عمومی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نمایند یا خیر.

30 خرداد 1399

نقشه راه گذر به فناوری 5G تدوین می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، نسترن محسنی معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی در تدوین نقشه راه گذر کشور به نسل پنجم فناوری های ارتباطات سیار (5G) خبر داد.

7 فروردین 1399