تسهیل جذب سرمایه در استارتاپ ها و شرکت های نوپا

به گزارش مجله یافان، شبکه کارگزاران تبادل فناوری رویدادهای فناورانه با عنوان استارتاپ دمو به منظور معرفی ایده ها و محصولات استارتاپ ها و شرکت های نوپا به سرمایه گذاران را برگزار می نماید.

تسهیل جذب سرمایه در استارتاپ ها و شرکت های نوپا

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، یکی از اهداف اصلی شبکه فن بازار ملی یاری به شرکت های نوپا و استارتاپ ها است، تا آنها بتوانند با شرایط آسان تری به سرمایه مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. زیرا عدم توفیق برای جذب سرمایه می تواند به ناکامی تیم استارتاپی و شرکت فناور در رشد و ارائه محصول منتهی گردد.

یکی از راهکارهای شبکه فن بازار معرفی شرکت های نوپا به شرکت های عظیم و سرمایه گذاران است. شبکه فن بازار به همین منظور رویدادهای منظمی را برنامه ریزی نموده که در طول سال و به مناسبت های مختلف برگزار می شوند. یکی از این رویدادهای استارتاپ دمو است.

این رویداد فرصتی را برای کار آفرینان، صاحبان ایده و ابتکارات و محصولات فناورانه ایجاد می نماید تا با سرمایه گذاران احتمالی دیدار نمایند، نقطه نظرات خود را به آنها ارائه دهند و به سوالات آنها پاسخ دهند.

آموزش کار آفرینان برای انجام یک ارائه علمی و جذاب به سرمایه گذار از جمله خدماتی است که در این راستا انجام می گیرد. همچنین آماده سازی محتوای فنی کسب و کار برای آنان ، رایزنی با سرمایه گذاران و دعوت آنها به رویداد و موارد متعدد دیگر از جمله وظایفی است که کارگزاران تخصصی شبکه فن بازار معاونت علمی انجام می دهند.

سرمایه گذاران و علاقه مندان به سرمایه گذاری در شرکت های نوپا می توانند درخواست برگزاری چنین رویدادهای را به شبکه فن بازار ملی ارائه دهند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 9 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 324

به "تسهیل جذب سرمایه در استارتاپ ها و شرکت های نوپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل جذب سرمایه در استارتاپ ها و شرکت های نوپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید