بازار فعالیت استارت آپهای آموزشی هنوز داغ است

به گزارش مجله یافان، معاون توسعه صندوق نواوری و شکوفایی با بیان اینکه هنوز بازار فعالیت استارت آپهای فعال در عرصه آموزش داغ است، گفت: درصدد شناسایی هر چه بیشتر این استارت آپها هستیم.

بازار فعالیت استارت آپهای آموزشی هنوز داغ است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد جذب سرمایه حوزه آموزش که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، گفت: توسعه فناوری در جهان باعث شده که یک فرایند بازآفرینی در حوزه آموزش به وجود بیاید که شیوع ویروس کووید 19 به این موضوع دامن زده و منجر به رجوع ما به سمت استارت آپها شده است.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با گذشت بیش از هفت ماه از شیوعکرونادر کشور هنوز بازار فعالیت استارت آپ ها درحوزه آموزش داغ است؛ از طرفی تقاضا در این راستا زیادتر شده است.

ملکی فر گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کوشش دارد استارت آپ های توانمند حوزه آموزش را شناسایی نموده و به سرمایه گذاران معرفی کند.

وی با اشاره به رویداد جذب سرمایه حوزه آموزش گفت: 6استارت آپ در این رویداد خود را برای جذب سرمایه گذار معرفی می نمایند اما شاهد این بودیم که 2 استارت آپ پیش از ورود به این رویداد سرمایه گذار خود را جذب کردند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با توجه به وسعت حوزه آموزش، بنا داریم که در این زمینه مجددا یک رویداد استارت آپی دیگر برگزار کنیم.

ملکی فر خطاب به استارت آپهای حاضر در رویداد جذب سرمایه حوزه آموزش گفت: احتیاج نیست که در راه اندازی یک استارت اپ، یک مدل کسب و کاری که تا کنون در جهان وجود نداشته را خلق کنیم ؛ کافی است که یک مدل کسب و کار که در جهان آزمایش شده را بدون نقض در کشور اجرایی کنیم. هیچکدام از بزرگان استارت اپی کشور برای اولین بار در جهان و ایران ایجاد نشدند بلکه یک کپی هوشمندانه و ایرانی شده از حوزه های مختلف هستند.

وی با تاکید بر اینکه کپی کردن یک استارت آپ در ایران می تواند ریسک ها را کاهش دهد، گفت: ریسک در حوزه نوآوری خصوصا ریسک نوآوری بسیار زیاد است که کپی کردن می تواند ریسک را کاهش دهد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 583

به "بازار فعالیت استارت آپهای آموزشی هنوز داغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار فعالیت استارت آپهای آموزشی هنوز داغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید