موسیقی

کیت وینسلت عکاس منطقه جنگی می گردد

به نقل از ورایتی، کیت وینسلت در فیلم لی در نقش عکاس مشهور لی میلر ظاهر شده و با درامی تاثیرگذار بیننده را مستقیم وارد منطقه جنگی می نماید.

22 شهریور 1402

توالتی از طلای 24 عیار

یکی از رستوران های شانگهای این روزها با نمایش وسیله عجیبی مشتری جمع می نماید؛ توالتی که گران ترین توالت فرنگی جهان لقب گرفته است.

3 مرداد 1402

روحی سفید در پس زمینه ای زرد رنگ؛ چه معنایی پشت لوگو اسنپ چت است؟

روزیاتو نوشت: کاربران اسنپ چت به تازگی پی برده اند که چرا لوگوی این شبکه اجتماعی محبوب به شکل روحی سفید با پس زمینه ای زرد رنگ است.

26 فروردین 1402

شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

اما در واقع هیچ یک از این ادعاها صحت ندارد. نه مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده و نه پای ناپدری در میان است.

5 مهر 1401

طول عمر باتری آیفون 14 پرو مکس 2 ساعت بیشتر از نسل قبلی است

طبق نتایج تست باتری که به وسیله مهندسان وب سایت Toms Guide و با هدف شبیه سازی استفاده روزمره از سری آیفون 14 به دست آمده، آیفون 14 پرو مکس دو ساعت بیشتر از آیفون 13 پرو مکس سال گذشته دوام می آورد.

27 شهریور 1401

با برترین رستوران های آتن مرکز یونان آشنا شوید! (تور یونان)

در این مقاله به معرفی برترین رستوران های آتن مرکز یونان خواهیم پرداخت:

11 شهریور 1401

10 سریال تلویزیونی بد که شروعی شگفت انگیز داشتند

بعد از اینکه اولین قسمت از سریال خانم مارول با نقدهای مثبت روبرو شد، هواداران می توانند امیدوار باشند که ادامه این سریال شبکه دیزنی پلاس هم به مقدار 50 دقیقه اول آن جالب باشد. در واقع دلایلی برای نگرانی وجود دارد چرا که پروژه های اخیر مارول همگی خوب نبوده...

28 تیر 1401

5 جاذبه برتر توریستی والنسیا ، زیبایی های والنسیا را از اینجا دریافت کنید.

والنسیا شهر بندری و خوش آب و هوا در یک ساحل رویایی است که مطابق گفته افراد محلی قطعه ای از بهشت روی زمین به شمار می رود. زیر تابش های گرم خورشید، میدان های حاشیه شهر، پر از شور و حال زندگی است و کلیساهای والنسیا با گنبدهای زیبا و رنگ روشنشان می درخشند.

4 خرداد 1401

موزه های معرف فرهنگ بومی و تاریخی استان ها

موزه ها مکان هایی برای معرفی آداب، رسوم، سنن و فرهنگ هر منطقه هستند.

24 اردیبهشت 1401

برترین مقاصد سفر در فصل بهار، گیسوی شکوفه بر چهره طبیعت

سفر به زیباترین مقاصد جهان در فصل بهار، از شکوفه های گیلاس در ژاپن تا سواحل زیبای بریتانی فرانسه، جلوه ای متمایز از افسون طبیعت در فکر هر مسافر و گردشگری باقی می گذارد. با خبرنگاران همراه باشید.

5 اردیبهشت 1401

تور استانبول ارزان: معرفی هتل پوینت تکسیم استانبول ، 5 ستاره

هتل پوینت تکسیم استانبول | Point Hotel Taksimهتل پنج ستاره پوینت تکسیم استانبول (Point Hotel Taksim) همان گونه از نامش معین است تنها 500 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. برای دکور اتاق ها از رنگ های ملایم طبیعی استفاد شده تا احساس آرامش ایجاد نمایند و دارای پنجره های دوجداره...

21 فروردین 1401

سوغاتی هایی که هرگز نباید به خانه بیاورید

یکی از هیجان انگیزترین بخش های سفر، آوردن سوغاتی است. شاید عجیب باشد؛ اما برخی سوغاتی یا تحفه ها را نباید هرگز با خود به خانه بیاورید.

3 فروردین 1401

خرید در گوا، راهنمای بازارها و مراکز تجاری

گوا، مقصد گردشگری محبوبی است که طرفداران زیادی دارد. در این مقصد ساحلی به غیر از تفریحات معمول ساحلی، فرصت های زیادی برای خرید وجود دارد؛ از بازارهای محلی و شبانه گرفته تا مراکز خرید مدرن.

27 اسفند 1400

تور ترکیه ارزان: جایگزینی کیش با ترکیه با فروش بلیط نوروزی زیر قیمت مصوب

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش مسافران نوروزی به جزیره کیش گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در ترکیه، تعداد زیادی از مردم، کیش را جایگزین سفر به مقاصد گردشگری این کشور توریستی کردند.

21 اسفند 1400

اجرای نمایش بابا آدم در تالار چهارسو تئاتر شهر شروع شد

تهران (پانا) - اجرای نمایش باباآدم به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج شامگاه چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه در میان استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار چهارسو تئاتر شهر شروع شد.

7 دی 1400

فال ابجد امروز ، 25 آبان ماه

خبرنگاران : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در خبرنگاران مطالعه کنید.

5 دی 1400

تور ارزان عمان: سفر به عمان دوست داشتنی

عمان مرکز کشور اردن است و بیش از 4 میلیون جمعیت دارد. این شهر بر روی تپه ای شیبدار قرار گرفته که اغلب خانه ها در عمان با سنگ سفید تزیین شده اند. ترکیب مدرنیته و سنت، ترکیب کافه های تراس دار، مراکز خرید مدرن با کوچه های باریک وخانه هایی که بادگیر دارند عمان...

3 آذر 1400

نقدها و نمرات فیلم پاریس، منطقه 13؛ روایت عشق و حاشیه نشینی (جشنواره کن 2021)

فیلم پاریس، منطقه 13 (Paris, 13th District 2021) به کارگردانی و تهیه کنندگی ژاک اودیار دیروز در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن به نمایش عایدی و حالا آنالیز های مربوط به این فیلم منتشر شده است.

27 مرداد 1400

نقش مردم در ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان

ایسنا/ این خبر پیرامون نقش مردم در ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان برای شما نگارش شده است.

18 مرداد 1400

از کنفرانس WWDC 2021 اپل چه انتظاراتی داریم؟

اپل مدتی قبل اعلام نمود که کنفرانس WWDC 2021 از 7 تا 11 ژوئن (17 تا 21 خرداد) برگزار خواهد شد. در این کنفرانس که سال جاری هم به صورت مجازی برگزار می گردد، شاهد رونمایی از iOS 15، watchOS 15 و دیگر نمونه ها خواهیم بود. در ادامه به صورت خلاصه و مفید به خبرها و شایعه ها مهم...

3 تیر 1400
تعداد: (32)