تور ترکیه ارزان: جایگزینی کیش با ترکیه با فروش بلیط نوروزی زیر قیمت مصوب

به گزارش مجله یافان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش مسافران نوروزی به جزیره کیش گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در ترکیه، تعداد زیادی از مردم، کیش را جایگزین سفر به مقاصد گردشگری این کشور توریستی کردند.

تور ترکیه ارزان: جایگزینی کیش با ترکیه با فروش بلیط نوروزی زیر قیمت مصوب

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

محمدمحب خدایی با بیان اینکه ضریب اشغال هتل های جزیره کیش 100 درصد بود، اعلام کرد که سال جاری کیش رکورددار افزایش سفرهای نوروزی و ضریب اشغال هتل ها و فروش بلیط های خدمات گردشگری مانند کنسرت ها و پارک دلفین ها و جنگ های شادی بود.

وی اضافه نمود که با وجود اینکه تعداد برگزاری خدمات گردشگری افزایش یافته بود، اما به علت تعداد بالای گردشگران تور کیش و دیگر مسافران این جزیره، ظرفیت تمام برنامه های نوروزی برای مسافران به طور 100 درصدی کامل شده بود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاثیرگذاری شرایط ترکیه در افزایش سفر به کیش، گفت:

به علت ناآرامی های اخیر در ترکیه، عده ای کیش را جایگزین سفر به ترکیه کردند و کیش هم یکی از برترین مقاصد گردشگری حلال برای مسافران نوروزی بود.

محب خدایی ادامه داد که برنامه ریزی خوبی برای گردشگران نوروزی جزیره کیش صورت گرفته بود و خوشبختانه مسافران هم از این برنامه به شدت استقبال کردند. به طور قطع اگر برنامه و خدمات خوبی به مسافران ارائه گردد، اندازه سفرهای خارجی هم کاهش می یابد.

وی با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی به کیش گفت که در بخش سفرهای هوایی افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کردیم و با توجه به اینکه دریا طوفانی بود در بخش سفرهای دریایی هم افزایش دو درصدی را داشتیم و در بخش سفر با خودرو هم افزایش 40 درصدی را تجربه کردیم.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آرام بودن بازار فروش بلیط هواپیما با توجه به آزادسازی قیمت ها گفت:

آزادسازی قیمت ها باعث نشد که بازار سیاه به وجود آید یا بلیتی گران به دست مسافران کیش برسد. حتی در بعضی از ساعات و ایام نوروز هم قیمت بلیط هواپیما به مقصد کیش، زیر نرخ مصوب به فروش رسید و در طول این ایام به هیچ وجه افزایش قیمتی صورت نگرفت و بلیط ها با قیمت مصوبه گذشته به فروش رفتند.

محب خدایی بعلاوه با اشاره به اضافه شدن دو ایرباس به ناوگان کیش ایر گفت که دو فروند هواپیمای ایرباس اندازه جابه جایی مسافر به جزیره کیش را افزایش داد.

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1328

به "تور ترکیه ارزان: جایگزینی کیش با ترکیه با فروش بلیط نوروزی زیر قیمت مصوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: جایگزینی کیش با ترکیه با فروش بلیط نوروزی زیر قیمت مصوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید