برترین محله های استانبول برای خرید خانه و ویلا کدامند؟

به گزارش مجله یافان، پیش از اقدام برای خرید ملک در استانبول باید برترین محله های استانبول را بشناسید. استانبول از شهرهای مهم تجاری و صنعتی ترکیه است که گردشگران و مهاجران زیادی را در چند سال اخیر به خود جذب نموده است. استانبول بزرگترین شهر قاره اروپا و هشتمین شهر بزرگ جهان است. بعلاوه مرکز مالی، بازرگانی و فرهنگی ترکیه است. استانبول 39 منطقه دارد. 14 منطقه آن آسیایی و 25 منطقه آن اروپایی است.

برترین محله های استانبول برای خرید خانه و ویلا کدامند؟

وقتی حرف از خرید ملک در ترکیه به میان می آید اولین گزینه ای که به فکر بیشتر ما می رسد، خرید آپارتمان در استانبول است. استانبول اولین گزینه برای سرمایه گذاری است و پتانسیل بالایی از جهت املاک و مستغلات دارا است. استانبول یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه است که از دو بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. بعلاوه انتخاب یک محله مناسب در کاهش هزینه های زندگی در ترکیه بسیار موثر است. هر منطقه ای در استانبول یک ویژگی ها و امتیازاتی دارد.

برای رزرو آنلاین مقرون به صرفه ترین تور استانبول مجله یافان روی تصویر زیر کلیک کنید:

در این مقاله با برترین منطقه ها استانبول برای خرید ملک آشنا می شویم:

برترین محله های استانبول | منطقه ماسلاک Maslak :

Maslak مرکز سرمایه گذاری استانبول است و یکی از بزرگترین منطقه ها برای توسعه املاک و مستغلات، در این شهر است. ماسلاک در ضلع اروپایی استانبول، نزدیک به منطقه ها معروف سیسلی، ساییر و لونت واقع شده است. ماسلاک در نزدیکی مراکز خرید، هنری، ورزشی، فرهنگی، حمل و نقل عمومی و جاده های اصلی قرار گرفته است و در یکی از مهم ترین مکان های استانبول واقع شده است. این محله تنها چند دقیقه با تاکسیم و لونت فاصله دارد و بیش از 5 دقیقه با بسفر و 25 دقیقه با فرودگاه سوم استانبول فاصله دارد که اهمیت استراتژیک خاصی به آن برای سرمایه گذاری می بخشد. این محله یکی از برترین محله های استانبول است.

  • maslak در مجاورت منطقه ها مهم استانبول مانند شیشلی و لونت واقع شده است.
  • نزدیک پل بسفر و میدان تقسیم است. منطقه ای جهانگردی، مسکونی و تجاری است.
  • معروف ترین بازار خرید استانبول به نام وادی در این منطقه است.
  • دارای خطوط مترو، پایانه های حمل و نقل و بیمارستان های دولتی است.
  • بیمارستان های خصوصی، مدارس و دانشگاه دارد.
  • این منطقه دسترسی و امکانات خوبی برای سرمایه گذاری دارد.
  • maslak از برترین منطقه ها استانبول برای خرید ملک است.

Maslak یک منطقه کاملاً تازه، و یکی از زیباترین و مدرن ترین منطقه ها استانبول است که غالبا مرکز شرکت ها و فعالیت های تجاری آنهاست. اگر قصد خرید خانه در استانبول به خصوص در منطقه ماسلاک را دارید باید بگوییم که قیمت ملک در Maslak نسبتاً بالا است، با قیمت تقریبی 15.000 لیر ترکیه برای هر متر. به عنوان مثال: ارزش یک آپارتمان با مساحت 99 متر مربع ممکن است 1.300.000 لیر ترکیه باشد.

چرا در منطقه ماسلاک استانبول سرمایه گذاری کنیم؟

موقعیت جغرافیایی متمایز آن، جایی که در نزدیکی مهم ترین منطقه ها استانبول مانند شیشلی و لونت قرار گرفته است و به پل بسفر و میدان تقسیم، که از مهم ترین جاذبه های جهانگردی استانبول هستند، نزدیک است.

منطقه ای مسکونی، جهانگردی و همزمان تجاری است که شامل بازار خرید وادی استانبول، مشهورترین بازار ترکیه است. یکی از بارزترین ویژگی های منطقه ماسلاک، در دسترس بودن وسایل مختلف حمل و نقل، مثل اتوبوس و خط مترو است که که رفت و آمدهای داخل شهری را برای ساکنان این منطقه، بسیار تسهیل نموده است.

مراکز خدماتی مهم مثل بیمارستان اعم از دولتی وخصوصی، مدارس و دانشگاه ها و بعلاوه کلوپ ها و هتل های مجهز با امکانات درجه یک برای پذیرایی از جهانگرد های گوناگون سراسر جهان در دسترس است.

این منطقه شامل جنگل معروف بلگراد است که یکی از زیباترین پارک ها و از مکان های جهانگردی در استانبول است که با داشتن طبیعت زیبا و چشمگیر خود، گردشگران را از سراسر جهان به خود جلب می نماید تا در آرامش کامل، از اقامت خود لذت ببرند.

برترین محله های استانبول | منطقه زیتون بورنو استانبول

یکی از منطقه ها شناخته شده و مشهور استانبول که محبوبیت زیادی پیدا نموده و باعث افزایش مقدار تقاضای املاک در استانبول شده است، Zeytinburnu است. این محله پرطرفدار در ضلع اروپایی استانبول واقع شده است، در سواحل دریای مرمره، Zeytinburnu یک منطقه سرمایه گذاری با برج های مرتفع، مجتمع های مسکونی، مراکز خرید و هتل های بین المللی پنج ستاره است. زیتین بورنو در نزدیکی مرکز استانبول واقع شده است که تنها با دیوارهای قسطنطنیه قدیمی از آن جدا شده است.

بعلاوه با فرودگاه بین المللی آتاتورک، که دولت ترکیه اولین مرحله از روند تبدیل آن به پارک محیطی تفریحی عمومی به نام پارک مردم را آغاز نموده است، 20 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار است یک پارک عمومی با مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری، فضاهای خانوادگی، کافه ها و خدمات مختلف عمومی باشد و ساختمان های اطراف آن نیز قرار است به مراکز نمایشگاهی و همایشی تبدیل شوند.

منطقه Zeytinburnu با فرودگاه تازه استانبول حدودا 40 دقیقه، فاصله دارد که باعث می گردد، سرمایه گذاران و کسانی که مایل به خرید خانه در استانبول هستند به این منطقه فوق العاده، جذب شوند. زیتینبورنو در شرق با فاتح و ایوب سلطان، در شمال با ایرامپسا، در غرب با کرکوی، در شمال غربی با اسنلار و در جنوب با دریای مرمره، احاطه شده است.

چه چیزی منطقه زیتون بورنو را از منطقه ها دیگر استانبول متمایز می نماید؟

این منطقه در مرکز شهر استانبول است، جایی که فقط، 15 تا 20 دقیقه با Sisli ، Beşiktas و میدان Taksim فاصله دارد. در منطقه زیتین بورنو، کلیه وسایل حمل و نقل عمومی استانبول، در دسترس است، از جمله: متروبوس، مترو، تراموا، مارمارای، کشتی های دریایی و اتوبوس های حمل و نقل عمومی. بعلاوه این ناحیه، نزدیک به بندر منطقه باکرکوی است.

منطقه Zeytinburnu دارای چشم انداز مجذوب نماینده دریا است که به آن ویژگی متمایزی می بخشد و آن را به کانون توجه کسانی که در پی سرمایه گذاری در املاک استانبول هستند، تبدیل می نماید. این محله یک منطقه سرزنده، پویا و کاملاً خدماتی، با بسیاری از امکانات و موسسات دولتی است تا بتوانید به راحتی امور تجاری خود را پیگیری و معاملات خود را انجام دهید.

زیتین بورنو شامل تعدادی از مدارس و دانشگاه های دولتی ترکیه است که آموزش های رایگان را به شهروندان و ساکنان ترکیه ارائه می دهند. منطقه Zeytinburnu دارای پارک های بسیاری از جمله باغ گیاهان دارویی بی نظیر در استانبول است که نه تنها از اهمیت زیادی در ترکیه برخوردار است بلکه به وسیله دولت ترکیه نیز پشتیبانی می گردد.

برترین محله های استانبول | برترین منطقه ها خرید ویلا در استانبول

در خرید ویلا در استانبول تردید نداشته باشید. یکی از اولویت های سرمایه گذاران و خریداران خارجی خرید ویلا در استانبول است. خرید ویلا هم برای سرمایه گذاری مناسب است و هم گذران تعطیلات تابستانی بسیار مناسب است. از برترین منطقه ها خرید ویلا در استانبول می توان به این منطقه ها اشاره داشت.

  • beylikduzu که در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است. مدرسه، دانشگاه و مراکز خرید دارد. مانند Marmara park mall .
  • پروژه ویلایی 152 در این منطقه از 66 متر آغاز می گردد. ویلاهای دوقلو و مجزا دارد.
  • این ویلاها مارینا بسیار لوکس و راحت هستند.
  • ویلاهای مارینا آسانسور، آشپزخانه بزرگ، گاراژ و ستون های بلندی دارد.
  • beylikduzu یکی از برترین منطقه ها خرید ویلا در استانبول است.

برترین منطقه ها اروپایی استانبول برای خرید ملک

قیمت آپارتمان در استانبول در بخش های آسیایی و اروپایی فرق می نماید. بخش اروپایی استانبول بزرگترین و مهم ترین بخش برای معاملات ملکی است. مهم ترین منطقه ها استانبول در بخش اروپایی که خرید و فروش بیشتری انجام می گردد عبارتند از:

  • Bakirkoy
  • Bahcesehir
  • Beylikduzu
  • Kucukcekmece
  • Basaksehir

منطقه شیشلی استانبول

شیشلی یکی از منطقه ها مهم و مشهور استانبول است که گردشگران به علت نزدیکی آن به بناهای تاریخی و اماکن مذهبی، علاوه بر پتانسیل عالی منطقه برای سرمایه گذاری، دوست دارند در تمام ایام سال از آن بازدید نمایند. Sisli در استانبول مرکز تجارت و مراکز خرید است، زیرا یک منطقه مرکزی است که خدمات حمل و نقل عمومی و زیرساخت های مدرن را ارائه می دهد.

  • منطقه شیشلی شامل بازار مشهور استانبول Cevaher Mall است، که تا همین اواخر بزرگترین مرکز خرید در اروپا و دومین مرکز خرید شهری بزرگ در جهان بود. Sisli، خانه ای برای بسیاری از مارک های لوکس در سطح جهان، به ویژه در منطقه زیبا Nisantasi است. شیشلی مملو از جاذبه هایی است که نه تنها احتیاج ساکنان منطقه، بلکه گردشگران را، به طور یکسان برآورده می نماید. اگر در پی خرید خانه در استانبول هستید حتماً محله شیشلی را در نظر داشته باشید.
  • موقعیت جغرافیایی متمایز آن. Sisli در انتهای پل بسفر واقع است که دو بخش استانبول، یعنی بخش اروپایی و آسیایی آن را به هم وصل می نماید و در نزدیکی میدان حیاتی تقسیم، در مرکز شهر قرار گرفته است.
  • این منطقه 30 کیلومتر مربع، منطقه ای مسکونی و جهانگردی و بعلاوه تجاری است، در مرکز آن میدان Mecidiyekoy واقع شده است که در استانبول بسیار محبوب است.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های سیسیل، دسترسی به وسایل حمل و نقل مختلفی است که باعث تسهیل در رفت و آمد ساکنان می گردد. اتوبوس ها ، وسایل نقلیه داخل شهری وبعلاوه خط مترو، که همگی باعث تسهیل در رفت و آمد بین قسمت اروپایی ترکیه با آسیایی آن می گردد. بعلاوه ایستگاهی در خط مترو سیسلی - تقسیم وجود دارد.

برترین محله های استانبول | خرید ویلا در beylikduzu

  • beylikduzu که در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است. مدرسه، دانشگاه و مراکز خرید دارد. مانند Marmara park mall .
  • پروژه ویلایی 152 در این منطقه از 66 متر آغاز می گردد. ویلاهای دوقلو و مجزا دارد.
  • این ویلاها بسیار لوکس و راحت هستند.
  • ویلاهای مارینا آسانسور، آشپزخانه بزرگ، گاراژ و ستون های بلندی دارد.
  • beylikduzu یکی از برترین منطقه ها خرید ویلا در استانبول است
  • امکانات این ویلاها شامل: نگهبانی 24 ساعته، دوربین های امنیتی، بازار، سونا، حمام ترکی، استخر شنا، مدرسه، زمین بازی بچه ها، زمین تنیس، اسکواش و اینترنت دارد.
  • ویلاهای این منطقه تا فرودگاه آتاتورک 30 دقیقه فاصله و تا فرودگاه تازه استانبول 50 دقیقه فاصله دارد. تا بزرگراه E5 ده دقیقه فاصله و تا metrobus هفت دقیقه فاصله دارد.
  • قیمت ویلای 66 متری نوع 1+1 836 هزار لیر
  • ویلا 96 متری از نوع 2+1 1.193 لیر
  • ویلای 144 متری از نوع 1+3 یک میلیون و 560 هزار لیر
  • ویلا 209 متری از نوع 1+4 دو میلیون و 222 هزار لیر
  • ویلای 4 اتاقه 208 متری 914 هزار لیر
  • beylikduzu از برترین منطقه ها خرید ویلا در استانبول است.
منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1664

به "برترین محله های استانبول برای خرید خانه و ویلا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین محله های استانبول برای خرید خانه و ویلا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید