کسانی که واکسن چینی را دریافت نموده اند نمی توانند به عمره سال جاری بروند

به گزارش مجله یافان، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، کسانی که واکسن چینی را دریافت نموده اند نمی توانند به عمره سال جاری بروند.

کسانی که واکسن چینی را دریافت نموده اند نمی توانند به عمره سال جاری بروند

در جلسه ای که میان مسئولان وزارت امور مذهبی بنگلادش، انجمن آژانس های حج این کشور و بعلاوه سفیر عربستان سعودی در بنگلادش برگزار گردید، مسئولان بنگلادشی خواستار همکاری طرف عربستانی برای دریافت مجوز حضور در عمره سال جاری برای زائرانی شدند که واکسن چینی سینوفارم را دریافت نموده اند و درخواست کردند عربستانی ها هرچه زودتر تصمیمی خوشایند در این باره اتخاذ نمایند.

عربستان پیشتر اعلام نموده بود زائرانی که از خارج این کشور برای ثبت نام عمره اقدام می نمایند باید گواهی واکسیناسیون کرونا فایزر/بیون تک، آکسفورد/ آسترازنکا، مدرنا و جانسون و جانسون را که مورد تایید این کشور است ارائه دهند و هرکس خواستار حضور در عمره سال جاری است، باید یکی از این چهار واکسن را دریافت کند.

مسئولان حج بنگلادش در ملاقات با سفیر عربستان در این کشور بعلاوه خواستار کاهش هزینه های سفر هوایی برای حضور در حج عمره شدند.

عربستان که پس از همه گیری کرونا مراسم عمره را به مدت یک سال متوقف کرد، سال گذشته با تعداد محدودی از زائران خارجی این مراسم را اجرا کرد اما سال جاری با تدابیر سختگیرانه تری به جمعیت بیشتری اجازه ورود خواهد داد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1115

به "کسانی که واکسن چینی را دریافت نموده اند نمی توانند به عمره سال جاری بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسانی که واکسن چینی را دریافت نموده اند نمی توانند به عمره سال جاری بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید