وزیر خارجه فرانسه: لبنان در لبه پرتگاه است

به گزارش مجله یافان، وزیر خارجه فرانسه در خاتمه سفرش به بیروت گفت که کشورش آماده یاری به لبنان است، اما به این شرط که مسئولان سیاسی تصمیماتی را برای حرکت در جهت اصلاحات اتخاذ نمایند.

وزیر خارجه فرانسه: لبنان در لبه پرتگاه است

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در خاتمه سفر دو روزه اش به بیروت هشدار داد که لبنان در لبه پرتگاه است.

لودریان بر لزوم عدم تعلل در اجرای اصلاحات تاکید نمود و گفت: در صورتی که مسئولان در اتخاذ تدابیری برای نجات لبنان شتاب ننمایند، این کشور در لبه پرتگاه واقع شده است.

وی ادامه داد: همگان راستای را که باید دنبال گردد، می دانند و راه حل هایی برای احیای اقتصاد وجود دارد، فرانسه آماده همراهی با مسئولان لبنان است؛ به شرط آنکه مسئولان سیاسی تصمیماتی را برای حرکت در راستا اصلاحات اتخاذ نمایند.

لودریان روز پنجشنبه با میشل عون، رئیس جهمور لبنان و حسان دیاب، نخست وزیر این کشور و نبیه بری، رئیس مجلس و ناصیف حتی، همتای لبنانی خود ملاقات کرد.

وزیر خارجه فرانسه با ابراز ناامیدی خود توضیح داد: بیشترین چیزی که مایه شگفتی ما است، عدم پاسخ گویی مسئولان این کشور در قبال بحران کنونی است. نیازی به اقدامات ملموسی وجود دارد که انتظار برای آن ها طولانی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 19 شهریور 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 461

به "وزیر خارجه فرانسه: لبنان در لبه پرتگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه فرانسه: لبنان در لبه پرتگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید