رونمایی از ناوشکن جدید کلاس جماران و مین شکار

به گزارش مجله یافان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نیز تا پایان امسال رونمایی های مختلفی از تولیدات صنعت دفاعی خواهیم داشت که ناوشکن کلاس جماران و مین شکار از جمله آنها است.

رونمایی از ناوشکن جدید کلاس جماران و مین شکار

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری مجله یافان، سرتیپ امیر حاتمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع مجله یافان در زنجان افزود: امروز به حمدالله این روحیه و نگاه در کشور حاکم است که ما در مقابل زورگویی ها و قلدری ها و اقدامات ظالمانه دشمنان، راهی جز تلاش و تولید نداریم.

وی ادامه داد: تلاش برای رونق تولید در کشور راه افتاده و هر جای کشور که می رویم آثار آن قابل مشاهده است.

امیر حاتمی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور خواهد افتاد، گفت: در زمان حاضر هر هفته تولیدات جدیدی در کشور داریم که توسط رئیس جمهوری رونمایی می شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در 27 طرحی که به عنوان مصادیق جهش تولید در استان زنجان مشخص شده اند، سرمایه گذاری های بسیار خوبی از سوی بخش خصوصی اجرا شده است و پی گیری ها و تفاهمات لازم هم از سوی استاندار و سازمان برنامه و بودجه برای ادامه کار آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطرح است و توان کامل چرخه صنعتی از طراحی تا ساخت محصولات را در خود دارد، گفت: امروز بزرگترین ترانس 400 مگاواتی برای نخستین بار در این واحد صنعتی ساخته شد.

4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 553

به "رونمایی از ناوشکن جدید کلاس جماران و مین شکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ناوشکن جدید کلاس جماران و مین شکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید