خبرنگاران همراهی مردم زنجیره کرونا را قطع خواهد کرد

به گزارش مجله یافان، کرج - خبرنگاران - استاندار البرز گفت: همراهی مردم تنها راه قطع زنجیره شیوع کرونا است که با ماندن در خانه میسر می شود.

خبرنگاران همراهی مردم زنجیره کرونا را قطع خواهد کرد

بنابر اعلام استانداری البرز ، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه با قدردانی از همراهی مردم البرز به ویژه همکاری داوطلبانه اصناف، اضافه نمود: تا به امروز سازمان های مردم نهاد و گروه های مختلف اجتماعی با راه اندازی پویش های مردمی تاثیر بسزایی در کاهش سیر شیوع کرونا در البرز داشته اند.

وی گفت: کادر درمان استان البرز در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند و ایجاد بسترهای حفاظت از سلامت آنها بسیار حایز اهمیت است.

استاندار البرز اضافه نمود: اکنون باید دست در دست هم دهیم و علاوه بر تامین تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، در تهیه لباس و تجهیزات ایمنی برای کادر درمان استان نیز همراه دولت باشیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی همیشگی خیرین سلامت، اضافه نمود: از تمام خیرین و عموم مردم تقاضا می شود که این بار نیز با همراهی و هم افزایی، اقدام خیر دیگری را رقم زده و در راستای ریشه کن شدن بیماری کرونا و حفاظت از سلامت کادر پزشکی، کمک گر باشند.

استاندار البرز و معاونان استانداری نیمی از حقوق یک ماه خود را برای کمک به تامین امکانات لازم برای تهیه لباس و تجهیزات ایمنی کادر درمان اختصاص دادند.

همچنین طی چند روزی که مصوبه رفع ممنوعیت شعاع 120کیلومتری صنایع برای اشتهارد اعلام شده بسکمک از تولیدکنندگان، صنعتگران، سرمایه گذاران و مدیران اقتصادی استان البرز اظهار لطف خود را با بنر و گل به استاندار البرز بیان داشتند که استاندار ازآنان خواسته در شرایط حساس مقابله با ویروس منحوس کرونا این هزینه ها صرف تهیه و تجهیز بیمارستان ها، لباس و ماسک محافظت از سلامت کادر درمان استان البرز شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 241

به "خبرنگاران همراهی مردم زنجیره کرونا را قطع خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همراهی مردم زنجیره کرونا را قطع خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید