اطاعت از قانون شرط ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی در هند

به گزارش مجله یافان به نقل از رویترز، راوی شانکار پراساد وزیر فناوری هند به شبکه های اجتماعی آمریکایی هشدار داد که باید از قوانین هند اطاعت کنند.

اطاعت از قانون شرط ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی در هند

این درحالی است که روز چهارشنبه اختلافات میان دولت نارندا مودی نخست وزیر هند و توئیتر به دلیل شیوه قانونگذاری محتوا در شبکه اجتماعی بالا گرفت.

وزیر فناوری هند هنگام سخنرانی در مجلس این کشور به طور مستقیم به توئیتر، فیس بوک، لینکدین و واتس اپ اشاره کرد و گفت: آنها می توانند در هند فعالیت کنند. اما فقط در صورتیکه طبق قوانین این کشور عمل کنند.

او در این باره اضافه نمود: شبکه های اجتماعی باید از قانون اساسی هند پیروی کنند و مطیع قوانین این کشور باشند.

روز چهارشنبه توئیتر از اجرای کامل دستور دولت هند برای حذف بیش از 1100 حساب کاربری و پست که دولت هند آنها را اخبار جعلی می دانست، سرباز زد و به همین دلیل با سرزنش مقامات این کشور روبرو شد.

توئیتر گفت تمام محتوای مورد نظر را مسدود نکرده زیرا معتقد است این دستور با قوانین هند همخوانی ندارد. اما این شبکه اجتماعی به طور دائم برخی حساب های کاربری را مسدود کرد و دسترسی به برخی دیگر را با توجه به موقعیت جغرافیایی در هند ممنوع کرد.

به همین دلیل وزرات فناوری هند از سیاستمداران خواست تا فالوورهای خود را تشویق کنند به شبکه اجتماعی Koo (رقیب هندی توئیتر) بپیوندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 831

به "اطاعت از قانون شرط ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطاعت از قانون شرط ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید