چگونه یک تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟

به گزارش مجله یافان، مهارت در دوران تازه بیشتر از هر زمان دیگری ارزش و اهمیت پیدا نموده است. امروزه برای بسیاری از کسب وکارها داشتن مهارت، بیشتر از مدرک و محل تحصیل اهمیت دارد و برای همین شانس پیدا کردن شغل مناسب و با عایدی مطلوب برای افرادی که به جای مدرک بالاتر مهارت های متعدد و متنوع تری دارند، بیشتر است.

چگونه یک تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟

نکته مهم در خصوص آموزش مهارت های شغلی اما حضور در مراکز حرفه ای و پیشرفته است که بتواند مهارت های عملی و مورد احتیاج بازار کار را با جدیدترین دستگاه ها و به روزترین روش ها به دانش اموختگان یاد دهند.

آموزشگاه مهندسی سامسونگ، یکی از این مراکز است که مربیانی باتجربه و کاربلد در کارگاه هایی مجهز و پیشرفته، نصب و تعمیرات لوازم خانگی و الکترونیکی را به علاقه مندان آموزش می دهند.

در آموزشگاه مهندسی سامسونگ، آموزش در دو حوزه نصب و تعمیر محصولات پرمصرف خانگی سامسونگ برای خانم ها و آقایان و به شکل رایگان آموزش داده می گردد. مهارت آموزان پس از طی دوره های دو الی سه ماهه به عنوان نیروی کار ماهر، توانایی راه اندازی کسب وکار شخصی یا کار در شرکت ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش را پیدا می نمایند.

آموزشگاه مهندسی سامسونگ دی ماه سال 1393 با همکاری سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور،اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران و با هدف آموزش و اشتغال زایی به وسیله بهبود سطح مهارت جوانان راه اندازی شد.

در آموزشگاه مهندسی سامسونگ هفت دوره آموزشی تعمیرکار موبایل و تبلت، نصب و تعمیرماشین های لباسشویی، نصب و تعمیرماشین های ظرفشویی، نصب و تعمیر کولرهای گازی سبک، نصب و تعمیر سردنماینده های خانگی، نصب و تعمیر سیستم های صوتی خانگی و نصب و تعمیر تلویزیون های پیشرفته به علاقه مندان آموزش داده می گردد.

این آموزشگاه در حالی که هفتمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد تا به امروز بیش از 3300 نفر فارغ التحصیل را با اعطای گواهینامه معتبر روانه بازار کار نموده است. از این تعداد بیش از 400 نفر خانم هایی هستند که توانسته اند دور ه های آموزشگاه را با پیروزیت به خاتمه برسانند.

مهارت آموزانی که پیروز به پشت سر گذاشتن دوره های آموزشگاه مهندسی سامسونگ می شوند، پس از خاتمه دوره گواهینامه رسمی سازمان فنی و حرفه ای را دریافت می نمایند. این موضوع علاوه بر گرفتن مجوز کسب و کار در کشور، امکان کار در خارج از کشور را برای دانش آموختگان فراهم می نماید.

آموزشگاه مهندسی سامسونگ هر ساله به طور میانه 30 دوره آموزشی را برگزار می نماید. علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام در وبسایت آموزشگاه، مراحل گزینش که به صورت تلفنی و حضوری از پیش احتیاج های درج شده در وبسایت است را پشت سر می گذرانند. در نهایت براساس ظرفیت های هر دوره نفرات منتخب برگزیده و برای آغاز کلاس ها فراخوانده می شوند.

ثبت نام در دور ه های آموزشگاه مهندسی سامسونگ هیچ گونه محدودیتی ندارد و به همین علت دوره های این مرکز تا به امروز مورد استقبال طیف گسترده خانم ها و آقایان و علاقه مندان به کسب مهارت های فنی وحرفه ای قرار گرفته است.

ارائه رشته های مرتبط با احتیاجهای بازار کار، آموزش های مبتنی بر فناوری های روز، انتقال تکنیک های پیشرفته عیب یابی به هنرجویان، استفاده از دستگاه ها و ابزارهای مناسب در کلاس های عملی عیب یابی، بهره مندی از اساتید مجرب و حرفه ای و اعزام هنرجویان به محیط های کار واقعی جهت کارورزی در خاتمه دوره ها از ویژگی هایی است که از سوی فارغ التحصیلان این مرکز به عنوان مزیت های آموزشگاه مهندسی سامسونگ عنوان شده است.

این آموزشگاه در فصل تابستان نیز دوره های مخصوص نوجوانان را به طور ویژه و با هدف آماده کردن زمینه های مهارت آموزی در نوجوانان برگزار می نماید.

دوره های آموزشگاه مهندسی سامسونگ در محل این آموزشگاه واقع در مرکز فنی و حرفه ای شماره دو شهید سهی استان تهران ارائه می گردد. برای اطلاع از تاریخ برگزاری دوره های آموزشگاه مهندسی سامسونگ می توانید به بخش پیش ثبت نام در وبسایت آموزشگاه به نشانی مراجعه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1232

به "چگونه یک تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید