چمران: اتوبوس خوابی از 2 سال پیش وجود داشته است

به گزارش مجله یافان، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسأله اتوبوس خوابی سبب شده بعضی غیرمنصفانه به مدیریت شهری نو بتازند تا کم کاری های خودشان را پنهان نمایند.

چمران: اتوبوس خوابی از 2 سال پیش وجود داشته است

به گزارش فارس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره موضوع اتوبوس خوابی گفت: این مسأله پدیده نویی نیست و تقریبا از دو سال پیش بوده است.

وی اضافه نمود: متأسفانه بعضی هستند که تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند و ترجیح می دهند در جای دیگری به غیر از گرمخانه طی شب ها مستقر شوند که بعضی از آن ها اتوبوس ها را برای استقرار در شب انتخاب نموده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از قبل بعضی اتوبوس ها به صورت سیار برای استقرار این افراد در نظر گرفته شده بود که البته اتوبوس مربوط به خطوط نبوده و هر کدام از این افراد می توانستند از جایگاه ها جهت استراحت استفاده نمایند.

البته من چندان موافق این مسأله نیستم و پیشنهادم این بوده که سازوکار دیگری در نظر گرفته گردد، ولی به هر حال بعضی می گویند ممکن است این افراد در سرما بمانند و فعلا در همین اتوبوس های سیار بمانند.

وی با تأکید بر اینکه موضوع اتوبوس خوابی پدیده نویی نیست، گفت: اتوبوس در حال حرکت که مسافران از آن برای رفت و آمد در سطح شهر استفاده می نمایند نمی تواند محل خواب برای افراد بی خانمان باشد، ولی اتوبوس های دیگری هست که به این منظور اختصاص داده شده و حتی پتو برای گرم کردن آن ها وجود دارد.

چمران با اشاره به اینکه مسأله اتوبوس خوابی سبب شده بعضی غیرمنصفانه به مدیریت شهری نو بتازند تا کم کاری های خودشان را پنهان نمایند، گفت: امروز گزارش مستندی درباره پدیده اتوبوس خوابی منتشر می گردد و واقعیت ها و زوایای پنهان این قضیه در قالب این گزارش به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

رئیس شورای شهر تهران درباره ماجرای تعطیلی کوه ها به وسیله مدیریت شهری گفت: متولی کوه ها شهرداری تهران نیست و اصلا ربطی به مدیریت شهری ندارد.

مسئولیت کوه ها جداست. اصولا کوه ها در محدوده شهر تهران محسوب نمی گردد و به نوعی حریم تهران است و این ماجرا هم سیاه نمایی دیگری علیه مدیریت شهری بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1336

به "چمران: اتوبوس خوابی از 2 سال پیش وجود داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: اتوبوس خوابی از 2 سال پیش وجود داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید