پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان واقع شده است

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهوری در اولویت برنامه های استان واقع شده است و تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام باید به طور ویژه در مصوبات سفر دنبال گردد.

پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان واقع شده است

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه 28 مهر در نشست آنالیز مصوبات سفر رییس جمهوری به استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی برگزار گردید، اظهار امیدواری کرد: با تزریق به موقع اعتبارات، شاهد نتیجه دادن این مصوبات و پروژه ها باشیم.

به گزارش مجله یافان، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه در سومین سفر استانی رییس جمهوری پیشران ها و محورهای اصلی توسعه خراسان جنوبی مورد تاکید نهاده شد، توضیح داد: اولویت بندی این موارد باید به درستی مدیریت گردد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای بعضی طرح ها و پروژه ها به تنهایی می تواند گره از مسائل بخش های زیادی بگشاید و باری را از دوش دیگر حوزه ها بردارد لذا باید در اولویت بندی ها این موضوع مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، مطالبه عمومی است اضافه نمود: با توجه به اینکه تکمیل این پروژه ها بخش عمده ای از مسائل استان را حل می نماید این موضوع نیز باید به طور ویژه در پروژه ها و مصوبات سفر دنبال گردد.

ملانوری اعلام کرد: بعضی از این پروژه ها بیش از یک دهه است که شروع شده و این زمان بر شدن هزینه های اجرای کار را بالا برده است لذا باید در اولویت پروژه های عمرانی استان دیده شوند.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شده طرح ها و پروژه های لحاظ شده در مصوبات سفر به صورت متوازن توزیع شده اند و هدف این است که همه منطقه ها از این پروژه ها منتفع شوند.

رییس جمهوری صبح آدینه (نوزدهم شهریور 1400) به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده به وسیله شهرستان طبس وارد خراسان جنوبی شد و در ادامه این سفر یک روزه در مرکز استان حضور یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1198

به "پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید