پس از 339 روز؛ تراکتور بالاخره خارج از خانه پیروز شد

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران- تراکتوری ها پس از 339 روز پیروز شدند طعم پیروزی در یک ملاقات خارج از خانه در لیگ برتر را بچشند.

پس از 339 روز؛ تراکتور بالاخره خارج از خانه پیروز شد

به گزارش مجله یافان، محمد ربیعی و علیرضا منصوریان هر دو احتیاج به کسب نتیجه از این بازی حساس داشتند. مس در این بازی موقعیت های بسیاری را از دست داد تا قانون فوتبال برای ربیعی و تیمش اجرا شود، مس رفسنجان آن قدر موقعیت از دست داد و گل نزد تا گل خورد. تیم های مس رفسنجان و تراکتور تبریز از ساعت 16:10 در چارچوب آخرین بازی هفته چهارم لیگ بیستم به مصاف هم رفتند. بازی در بیشتر دقایق با فزونی مس رفسنجان و ایجاد موقعیت های پیاپی از این تیم دنبال می شد. بازیکنان مس قدر موقعیت ها را نداستند تا محمد عباس زاده، بازیکن تعویضی تراکتور فرشته نجات منصوریان برای فرار از بحران باشد. عباس زاده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، گل زد و بعد از آن مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. تراکتور با این نتیجه 5 امتیازی شد و به میانه های جدول آمد. مس رفسنجان هم با وجود نمایش خوبی که داشت، تک امتیازی است و در رتبه آخر جدول باقی ماند.

محمد عباس زاده به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب تراکتور نهاده شد و در حالی که این تیم در گلزنی دچار مشکل شده و زیر بار حملات مس رفسنجان بود، توانست گل ارزشمندی به ثمر رساند و ستاره تیمش لقب بگیرد، اما جدا از او باید به بازی خوب محمدرضا اخباری و نمایش عالی هادی محمدی در خط دفاعی اشاره نمود. اخباری دو مهار توپ سخت داشت و محمدی نیز دو بار دروازه تیمش را نجات داد، در نبردهای هوایی پیروز بود و یک پاس گل هم داد.

شاید امروز نوبت مس رفسنجان بود برنده بازی باشد. شاگردان ربیعی کوشش زیادی در طول 90 دقیقه برای رسیدن به پیروزی داشتند و حتی به تیرک دروازه تراکتور زدند، اما بی دقتی مهاجمان در زدن ضربات آخر اجازه نداد آنها برنده باشند و به نخستین پیروزی خود دست پیدا نمایند. از سوی دیگر شاگردان منصوریان توانستند با یک گل غافلگیر نماینده به اولین بردشان برسند و شرایط خود را بهتر نمایند.

ترکیب مس رفسنجان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، مسیح زاهدی، میثم نقی زاده (دقیقه 88 تعویض با محمد قاضی)، مهرداد رضایی (دقیقه 74 تعویض با قائم اسلامی خواه)، محسن آذرباد (دقیقه 82 تعویض با علیرضا نقی زاده)، سجاد آشوری، محمدحسین کریم زاده (دقیقه 74 تعویض با رحیم زهیوی)، فراز امامعلی

سرمربی مس رفسنجان: محمد ربیعی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، حمید بوحمدان، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه (تعویض دقیقه 90 با وفا هخامنش)، سعید واسعی (دقیقه 70 تعویض با محمد قنبری)، اوکاچا حمزویی (دقیقه 70 تعویض با محمد عباس زاده | محمد عباس زاده در دقیقه 94 به دلیل مصدومیت با جواد مولایی تعویض شد)

سرمربی تراکتور: علیرضا منصوریان

توضیح گل:

مس صفر - تراکتور 1 (دقیقه 86: محمد عباس زاده): ارسال اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را هادی محمدی با ضربه سر به عقب پاس داد تا محمد عباس زاده با شوت روی پای چپ دروازه مس را باز کند.

تراکتوری ها پس از 339 روز پیروز شدند در ملاقاتی خارج از خانه در لیگ برتر به پیروزی برسند. تیم های تراکتور و مس رفسنجان در حالی در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به خاتمه رسید. این پیروزی در واقع یک نوع طلسم شکنی هم محسوب می شود. 339 روز بود که تراکتوری ها پیروز نشده بودند در ملاقات های خارج از خانه خود در لیگ برتر به پیروزی برسند. آخرین پیروزی خارج از خانه تبریزی ها به 7 دی ماه 1398 و پیروزی 3 بر 2 مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ نوزدهم بر می شود. تک گل این ملاقات را محمد عباس زاده به ثمر رساند تا سرخ های تبریزی در رفسنجان به این فرایند خاتمه دهند و دوباره طعم پیروزی در خارج از خانه را بچشند. همچنین این اولین پیروزی تراکتوری ها با علیرضا منصوریان بود. آن ها در سه ملاقات قبلی در یک ملاقات شکست خورده بودند و در دو ملاقات دیگر به تساوی دست یافته بودند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 700

به "پس از 339 روز؛ تراکتور بالاخره خارج از خانه پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از 339 روز؛ تراکتور بالاخره خارج از خانه پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید