خدامرادی: با شاکله جدیدی راهی رقابت های فصل جاری شده ایم، از ملاقات با سپاهان به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم

به گزارش مجله یافان، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال ستارگان اورکی اسلامشهر گفت: شاکله اصلی تیم سال قبل را از دست دادیم و مجبور شدیم تیم جدیدی را با بازیکنان جوانی روانه رقابت ها کنیم.

خدامرادی: با شاکله جدیدی راهی رقابت های فصل جاری شده ایم، از ملاقات با سپاهان به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم

به گزارش مجله یافان از اصفهان ، ناصر خدامرادی در نشست خبری قبل از ملاقات سپاهان با شهید اورکی اسلامشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال گفت: از مجموعه باشگاه سپاهان به علت میزبانی شایسته تشکر می کنم و در بدو ورود به اصفهان استقبال خوبی داشتند. تیم ما نزدیک به 50 سال قدمت دارد و بازیکنان بزرگی تقدیم فوتبال کشور نموده است. نام این تیم مزین به نام شهید است و 4 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

وی توضیح داد: این باشگاه یک پروژه 4 سال را طی نموده و کار خود را از مسابقات استانی شروع نموده است که هم اکنون در لیگ 2 قرار گرفته است. شاکله اصلی تیم سال قبل را از دست دادیم و مجبور شدیم تیم نوی را با بازیکنان جوانی روانه رقابت ها کنیم.

مربی تیم فوتبال ستارگان اورکی اسلامشهر اضافه کرد: مجموعه باشگاه یک برنامه بلند برای خود ترسیم نموده است و امیدواریم مراحل بعدی را به خوبی طی کنیم. میانگین سنی بازیکنان از 32 سال در فصل گذشته به 24 سال کاهش پیدا نموده است و این باعث شده بازیکنان نو با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات و مسابقات شرکت نمایند.

خدامرادی بیان نمود: این مسابقه فرصتی است که بازیکنان توانمندی خود را نشان دهند و قطعاً بازیکنان مستعدی هستند. حمید غنی زاده سرمربی تیم به علت اشتباه فاحش داوری در ملاقات گذشته این ملاقات را از دست داد و امیدواریم در چیدمان داوری ها دقت بیشتری گردد.

وی با اشاره به این که داوری ها باید با سطح بازی ها همسان باشند گفت: لطمه های زیادی در بخش داوری در این فصل از رقابت ها خورده ایم اما ما کار خود را انجام می دهیم.

مربی تیم فوتبال ستارگان اورکی اسلامشهر ادامه داد: هدف اصلی ما کسب نتایج خوب در لیگ 2 است و از این ملاقات به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم تا جوانان تیم خود را نشان دهند. سپاهان باشگاه بزرگ و ریشه داری است که در ایران و آسیا دارای سابقه عناوین بسیار زیادی است و امیدواریم شاهد یک ملاقات تماشاگرپسند از سوی هر 2 تیم باشیم و بازیکنان ما نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: باشگاه شهید اورکی یک باشگاه خصوصی است و مجموعه هیئت مدیره کوشش های بسیار زیادی در رسیدگی به این تیم انجام می دهند تا بازیکنان با خیال راحت به فوتبال خود ادامه دهند.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1275

به "خدامرادی: با شاکله جدیدی راهی رقابت های فصل جاری شده ایم، از ملاقات با سپاهان به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدامرادی: با شاکله جدیدی راهی رقابت های فصل جاری شده ایم، از ملاقات با سپاهان به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید