ممکن است ستاد ملی تصمیمات جدیدی برای خوزستان بگیرد

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد احتمال قرنطینه کامل خوزستان گفت: محدودیت هایی سخت تر از شرایط قرمز در استان خوزستان اعمال شده است و اگر این محدودیت ها به نتیجه نرسد، ممکن است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات دیگری لحاظ کند.

ممکن است ستاد ملی تصمیمات جدیدی برای خوزستان بگیرد

دکتر فرهاد ابول نژادیان در مورد احتمال قرنطینه خوزستان اظهار کرد: آقای رئیس جمهور گفته است که هر کاری لازم است، برای خوزستان انجام گردد. محدودیت هایی که در شهرهای قرمز اعمال شده بود در اجرا با مشکلاتی روبرو بود زیرا در اواخر سال قرار داریم و بعضی از ادارات نیز مسائل و مشکلاتی داشتند که باید تکمیل نمایند.

به گزارش مجله یافان، وی اضافه کرد: با پیگیری های وزیر بهداشت و استاندار خوزستان، محدودیت های سخت تری در درون شهرها و خارج از شهرها اعمال و ارتباط شمال و جنوب خوزستان و شرق و غرب استان محدود شده است زیرا عمده درگیری استان با کرونا در غرب و جنوب خوزستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیح داد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، محدودیت های ترددی در نظر گرفته شده است و ساعت کاری اصناف نیز تا پیش از ساعت 21 باید به اتمام برسد.

ابول نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد قرنطینه کامل خوزستان تصمیم گیری نکرده است اما محدودیت هایی سخت تر از شرایط قرمز در استان خوزستان اعمال شده است و اگر این محدودیت ها به نتیجه نرسد، ممکن است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات دیگری لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 840

به "ممکن است ستاد ملی تصمیمات جدیدی برای خوزستان بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممکن است ستاد ملی تصمیمات جدیدی برای خوزستان بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید