مسابقه کتابخوانی مربای گل محمدی در اینستاگرام

به گزارش مجله یافان اولین مسابقه اینستاگرامی کتابخوانی انتشارات راه یار با موضوع کتاب مربای گل محمدی؛ خاطرات مربیان پرورشی دهه 60 برگزار می گردد.

مسابقه کتابخوانی مربای گل محمدی در اینستاگرام

بر اساس اعلام این ناشر، علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و تهیه کتاب، می توانند به سایت های عماریار(ammaryar.ir)، پاتوق کتاب فردا(bookroom.ir)، من وکتاب(manvaketab.ir) و کتابرسان(ketabresan.net) و همچنین دایرکت اینستاگرام این سایت ها مراجعه نمایند. ارسال کتاب به وسیله سایت عماریار به سراسر کشور رایگان است.

بنابرین گزارش، این مسابقه کتابخوانی، 24خرداد در صفحه اینستاگرام انتشارات راه یار @raheyarpub برگزار می گردد و به 5 نفر برگزیده، جوایزی به قید قرعه اهدا می گردد.

بر اساس این گزارش، مربای گل محمدی نخستین کتاب از رده مدارس انقلاب و مربیان پرورشی انتشارات راه یار است که در 216 صفحه منتشر شده و با روایتی شیرین، خاطرات شفاهی مربیان باسابقه پرورشی در دهه شصت آذربایجان شرقی را تبیین نموده است و می تواند برای فعالان تربیتی و فعالیت های امروز آموزش و پرورش و تحقق سند تحول بنیادین آن، افق های جدیدی بگشاید.

براساس این گزارش، در هشتم اسفند 1358 با تدبیر شهیدان رجایی و باهنر، نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش با ساختار جدید و متناسب با اهداف نظام اسلامی تأسیس شد. اهمیت این تدبیر زمانی روشن می گردد که بدانیم در آن موقع آموزش وپرورش و مدارس کشور، علاوه بر گرفتاری های ناشی از نظام تربیتی شاهنشاهی، میدان تاخت وتاز گروه ها و گروهک های سیاسی و حتی مسلّحانه بود. لذا این نهاد انقلابی در دهه 60 تبدیل به محور فعالیت های تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس کشور شد و مربیان پرورشی، اصلی ترین مسئولان پیگیری تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در مدارس بودند. تشکیل و ساماندهی هزارها گروه هنری (مانند سرود، تئاتر، شبکه فراوری و پخش فیلم)، مقابله با فعالیت های گروهک ها، حضور در جنگ و پشتیبانی از جنگ، ارتباط با خانواده های شهدا و مجروحان جنگی، کتابخوانی و... از جمله اقدامات مربیان پرورشی بوده است که گوشه ای از آنها در کتاب مربای گل محمدی آمده است.

لازم به ذکر است برای اطلاع بیشتر از این مسابقه، می توانید به صفحات اطلاع رسانی انتشارات راه یار به نشانی @raheyarpub در پیغام رسان ها و اینستاگرام مراجعه کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 10 مرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 373

به "مسابقه کتابخوانی مربای گل محمدی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی مربای گل محمدی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید