تور ارزان ایتالیا: درخشش رؤیاهای خالکوبی شده در جشنوارۀ میلان با حمایت ایرانسل

به گزارش مجله یافان، فیلم رؤیاهای خالکوبی شده، مستندی که با حمایت ایرانسل ساخته شده و روایتگر کوشش چند نوجوان عاشق فوتبال برای رسیدن به فوتبال حرفه ای است، جایزۀ جشنوارۀ جهانی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا را دریافت کرد.

تور ارزان ایتالیا: درخشش رؤیاهای خالکوبی شده در جشنوارۀ میلان با حمایت ایرانسل

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مستند، روایتی مجذوب نماینده از چند نوجوان عاشق فوتبال از شهرهای مختلف ایران است که با شرکت در کمپ های استعدادیابی مشترک ایرانسل و لالیگا (سازمان لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا)، با هم رقابت می نمایند تا بتوانند برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه ای، به اسپانیا بروند.

رؤیاهای خالکوبی شده، در سی ونهمین جشنوارۀ فیلم های ورزشی میلان 2021، پیروز به دریافت تقدیرنامۀ هیأت داوران و مدال بلورین جشنواره، از فرانکو اسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی شد.

در آیین خاتمهی این رویداد که با پیغام توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک برگزار گردید، چهره های مطرح فرهنگی و ورزشی از جمله شهردار میلان، مدیران باشگاه های آث میلان، اینترمیلان و رئال مادرید و شماری از چهره های فرهنگی ایتالیا حضور داشتند.

مستند رؤیاهای خالکوبی شده که با حمایت ایرانسل و با تهیه نمایندگی بهزاد توکلی و مهدی گنجی ساخته شده، پیش از این نیز توانسته بود علاوه بر نامزدی جایزه در چهار رشته، دیپلم افتخار هیأت دوران جشن مستقل سینمای مستند ایران را دریافت کند. در جشنواره فیلم فجر نیز، این فیلم، نامزد برترین مستند سال و در چهاردهمین جشنوارۀ سینما حقیقت، در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده بود.

کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، پیرو تفاهم نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا لالیگا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، طی سال های 1396 تا 1398 برگزار گردید.

طی دوره های شش گانه برگزاری این کمپ، در مجموع بالغ بر 5000 ویدیو به ایرانسل ارسال شد که هیأت داورانی متشکل از پیشکسوتان فوتبال ایران، از جمله احمدرضا عابدزاده، فرشاد پیوس، محسن خلیلی، خسرو حیدری، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار این ویدیوها را آنالیز کردند.

6 دورۀ این کمپ استعدادیابی، با حضور بازیکنان و سفیران لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا، گایزکا مندیتا و کریستین کارمبو، در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت تیم ملی و باشگاه های ایران برگزار گردید و 420 نوجوان مستعد، پس از طی مراحل آموزشی لازم، گواهینامۀ حضور در کمپ را دریافت کردند.

در خاتمه کمپ های شش گانه نیز، فوتبالیست های نوجوان منتخب 6 دوره، برای بازدید از لیگ فوتبال اسپانیا و انجام چند بازی تدارکاتی، در قالب یک تیم 17 نفره، شامل نوجوانانی از اهالی شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز، به کشور اسپانیا اعزام شدند.

انجام سه بازی محبت آمیز با تیم های نوجوانان خیرونا، اتلتیکومادرید و لگانس، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در استادیوم های نیوکمپ، سانتیاگوبرنابئو و واندا متروپولیتانو، بازدید از مقر لالیگا و دیدار و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم های لگانس و ویارئال و آشنایی با امکانات حرفه ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه های این اردوی تدارکاتی بود.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1223

به "تور ارزان ایتالیا: درخشش رؤیاهای خالکوبی شده در جشنوارۀ میلان با حمایت ایرانسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: درخشش رؤیاهای خالکوبی شده در جشنوارۀ میلان با حمایت ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید