مربی تیم ملی تپانچه: شرایط تیم ملی تپانچه کشورمان خوب است

به گزارش مجله یافان، نصر اصفهانی گفت: با وجود ویروس کرونا همه ورزشکاران ملی پوش تپانچه در سلامت کامل به سر می برند و تمرینات را پیگیری می نمایند.

مربی تیم ملی تپانچه: شرایط تیم ملی تپانچه کشورمان خوب است

به گزارش به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ششمین جلسه فدراسیون تیراندازی امروز سه شنبه با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، رضا حسنی خو عضو هیئت رئیسه، اکبر محمودی مشاور عالی، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و روسای کمیته ها تشکیل و به صورت مجازی برگزار گردید.

در این جلسه محسن نصر اصفهانی با ارائه گزارش از شرایط تیم ملی تپانچه کشورمان اضافه نمود: از همان شروع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، مسئولان فدراسیون با پیگیری های مداوم، دستگاه شبیه ساز تیراندازی را برای ورزشکاران فراهم کردند که توانستیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم و تمرینات را حتی بدون یک روز وقفه ادامه دهیم.

نصر اصفهانی ادامه داد: فدراسیون تیراندازی می تواند برای سایر فدراسیون ها الگو باشد. ما با برنامه های متنوع به صورت مجازی با تیراندازان در ارتباط هستیم که جا دارد از پیگیری دلسوزانه مسوولان فدراسیون تشکر و قدردانی کنم.

مربی تیم ملی تپانچه در مورد شروع اردو ها در سالن 80 خط توضیح داد: با نظر فدراسیون قرار شد نفرات المپیکی ساکن تهران هفته ای دو روز با نظر و نظارت کامل مربیان و رعایت تمام مسایل بهداشتی و مسئولیت کامل مربی خود به رکوردگیری و تمرین در سالن 80 خط بپردازند.

وی با اشاره به تعویق المپیک خاطر نشان کرد: تیراندازان تمرینات خوبی داشتند و به سطحی از آمادگی خوبی رسیده بودند حتی انتظار می رفت که جواد فروغی بتواند راهی فینال گردد و نخستین مدال این رشته را کسب کند. حال با توجه به تعویق یکسال المپیک بایستی برنامه های جدید را شروع کنیم تا سطح آمادگی ورزشکاران را به بالاترین حد برسانیم.

در اتمام این جلسه و با پیگیری روسای کمیته ها، مسائلی پیرامون احتیاج سنجی آموزشی استانها، به روز رسانی آمار مربیان و داوران، برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای کارمندان، تکمیل احکام دوره های آموزشی استان ها و پیگیر های لازم جهت دریافت لوازم بهداشتی برای ملی پوشان نهایی و انجام پذیرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 316

به "مربی تیم ملی تپانچه: شرایط تیم ملی تپانچه کشورمان خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی تپانچه: شرایط تیم ملی تپانچه کشورمان خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید