ابطال پروانه پزشکی یا اشتغال پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند

به گزارش مجله یافان، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند و پروانه پزشکی (اشتغال) مستنکفین از اجرای این حکم لغو می گردد.

ابطال پروانه پزشکی یا اشتغال پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند

نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه، 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با بند (و) و جز(1) بند (ح) تبصره (6) ماده واحده لایحه مذکور موافقت کردند.

در بند (و) تبصره (6) ماده واحده لایحه آمده است:

لیست مواد اولیه، قطعات و کالاهای فوق الذکر حداکثر دوماه پس از ابلاغ این قانون، به وسیله سازمان حفاظت محیط زیست مشخص و اعلام می گردد. تولیدنمایندگان و واردنمایندگانی که با تأیید سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به بازیافت پسماند حاصل از مواد اولیه، قطعات و کالاهای خود اقدام کرده اند، مشمول این عوارض نمی شوند.

منابع وصولی تا سقف ده هزار میلیارد(10.000.000.000.000) ریال از محل ردیف شماره 38-530000 جدول شماره (9) این قانون در اختیار وزارت کشور قرار می گیرد تا پس از مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازیافت پسماندهای حاصل از کالاهای مزبور (ایجاد تأسیسات منطقه-ای تبدیل پسماند به مواد و انرژی) با اولویت مشارکت بخش خصوصی و نظارت سازمان حفاظت محیط زیست مصرف گردد. دستورالعمل شناسایی نحوه رسیدگی و تشخیص مطالبه و وصول به وسیله سازمان امور مالیاتی کشور تهیه و پس از تأیید وزیر امور مالی و دارایی ابلاغ می گردد.

در بند جز (2) بند (ح) تبصره (6) ماده واحده لایحه آمده است:

- کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی که پروانه کار آنها به وسیله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران صادر می­گردد و کلیه اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده، مکلفند از انتهاه فروشگاهی استفاده نمایند.

مستنکفین از اجرای این حکم حسب مورد و براساس دستورالعملی که حداکثر تا انتها اردیبهشت ماه سال 1401 به وسیله وزارت امور مالی و دارایی(سازمان امور مالیاتی کشور) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه می گردد به پرداخت جریمه یا لغو پروانه پزشکی یا لغو پروانه اشتغال محکوم می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1383

به "ابطال پروانه پزشکی یا اشتغال پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابطال پروانه پزشکی یا اشتغال پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید