تور روسیه ارزان: ماجراجویی در پارک های آبی مسکو

به گزارش مجله یافان، پارک های آبی مسکو

مسکو آب و هوای سردی دارد پس شاید در اینجا در پی پارک آبی نباشید اما این شهر 4 پارک آبی دارد که ماجراجویی بی نظیری را برایتان رقم می زند و اگر در پی هیجان هستید باید از آن ها تماشا کنید. پارک های آبی همواره از پرطرفدارترین جاذبه های هر شهرند چون با بازدید از آن ها غرق هیجان می شوید و دقایقی متفاوت را می گذرانید. اگر در مسکو در پی یک ماجراجویی متفاوت هستید به سراغ پارک های آبی بروید، پارک هایی که در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می نمایند. می خواهیم درباره برترین پارک های آبی مسکو حرف بزنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تور روسیه ارزان: ماجراجویی در پارک های آبی مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پارک آبی مورئون | Moreon water park در مسکو

یکی از هیجان انگیزترین و معروف ترین پارک های آبی مسکو، مورئون است، پارکی در بخش جنوب غربی شهر که دسترسی راحتی دارد. این پارک از دو مجموعه پارک آبی و حمام آب گرم تشکیل شده و از پاییز سال 2014 تا به حال ماجراجویی های مهیجی را برای بچه ها و بزرگسالان فراهم نموده است. این پارک با مساحت 2500 متر مربع یکی از بزرگ ترین پارک های آبی روسیه ست و امکانات خوبی برای رده های سنی مختلف دارد. بدون شک این پارک یکی از هیجان انگیزترین پارک های آبی جهانست و در هر گوشه ای از آن تنوع و هیجان در انتظار شماست مثلا در سمتی از پارک چشمتان به آبشاری زیبا می افتد که نگاه ها را به سمت خود خیره می نماید. مهمترین بخش های این پارک شامل موارد زیر است:

سرسره آبی: پارک آبی مورئون 6 سرسره آبی در مقدار ها و شیب های مختلف دارد که بچه های با قد بالاتر از 120 سانتی متر می توانند از 4 تا از آن ها استفاده نمایند.

مجموعه حمام های آب گرم: این مجموعه 10 حمام جداگانه دارد که هر کدام از آن ها فرهنگ حمام های سراسر جهان را منعکس می نمایند.

استخر موج: یکی از هیجان انگیز ترین بخش های این پارک استخر موج است که با آب گرم دریا پر شده و بچه ها علاقه زیادی به آن دارند.

در این مجموعه رستوران ها و کافه های زیادی هست که بعد از ماجراجویی در پارک می توانید به آنجا بروید و با غذاهای دریایی و محلی از خودتان پذیرایی کنید. مورئون یکی از برترین پارک های آبی مسکو است و هر آنچه که برای یک سرگرمی خانوادگی نیاز دارید را برایتان فراهم نموده است. پارک در چند قدمی ایستگاه متروی یاسنوو (Yasenevo) قرار گرفته است و می توانید در سفر با تور مسکو در آن به همراه بچه ها ساعاتی متفاوت را بگذرانید. برای ورود به دو بخش متفاوت پارک باید بلیط های جداگانه تهیه کنید اما اگر هر دو بلیط را همزمان بگیرید تخفیف های خوبی نصیب تان می گردد.

پارک آبی کارائیب | Aquapark Karibiya

قبل از رفتن به این پارک نمی دانید که چه پارک تمیز و مدرنی در انتظار شماست! این پارک آبی در زیر یک گنبد شیشه ای برپا شده و اگر عاشق هیجان هستید باید بازدید از آن را در فهرست برنامه های خود قرار دهید. پارک امکانات مدرنی زیادی دارد و از ماجراجویی در آن به وجد می آیید. این پارک که در کنار ایستگاه متروی پروو (Perovo) قرار گرفته است از سال 2015 افتتاح شده و امکانات آن هر سال بیشتر از قبل می گردد. این پارک نه فقط برای سرگرمی و هیجان بلکه برای آب گرم درمانی هم مناسب است و خانواده های زیادی را به خود جذب می نماید. یکی از مهیج ترین بخش های آن سیاه چاله است که شناگران حرفه ای و شجاع به آنجا می فرایند اما اگر حرفه ای نیستید می توانید به سراغ سقوط آزاد بروید و نوع خاص دیگری از ماجراجویی را تجربه کنید. یکی از زیباترین بخش های این پارک گنبد شیشه ای و چوبی بزرگ سالن اصلی است که مجذوب کنندهیت خاصی به پارک داده است. در پارک کافه و رستوران هست که برای غذا خوردن و استراحت می توانید به آنجا بروید.

پارک آبی کوا - کوا | Kva-Kva Park

کوا کوا یکی از هیجان انگیز ترین پارک های آبی مسکو است و مخصوصا بچه ها از رفتن به آنجا فوق العاده هیجان زده می شوند. این پارک چندان بزرگ نیست اما یکی از برترین جاذبه های مسکو برای ماجراجویی و لذت بردن از تعطیلات است. در استخر این پارک امواج اقیانوس شبیه سازی شده و صدای امواج درست مانند اقیانوس است به طوری که شما را حسابی هیجان زده می نماید. یکی از دیدنی ترین قسمت های این پارک، آبشاری در کنار غار سنگی ست که با نورپردازی عالی، چشم اندازی مجذوب کننده را برای پارک خلق نموده است. در گوشه ای از پارک، محلی مجذوب کننده برای بچه ها زیر 8 سال هست که بسیار سرگرم نماینده می باشد. این مکان آنقدر برای بچه ها سرگرم نماینده و مجذوب کننده است که دوست ندارند آنجا را ترک نمایند. فعالیت های هیجان انگیز این پارک تمامی ندارد! یکی از مهیج ترین قسمت های آن گردبادی به بلندای 13 متر است که حفره ای پر از آب در مرکز آن شکل گرفته و در آن پس از چند ثانیه چرخیدن به سمتی از آب پرتاب می شوید. این پارک 7 سرسره مختلف دارد، اگر در جست و جوی هیجان هستید به سراغ سرسره 12 متری بروید تا در کسری از ثانیه، فوران آدرنالین را احساس کنید.

پارک آبی فانتزی | Aquapark Fantasy

این پارک هم یکی دیگر از هیجان انگیز ترین پارک های آبی مسکو است که با استخرهای بزرگ و سرگرمی های مجذوب کننده ساعات مهیجی را به ویژه برای بچه ها ایجاد نموده است. این پارک آبی در نزدیکی ایستگاه متروی مارینو (Maryino) و در طبقه اول یک مجتمع سرگرمیی به همین نام قرار گرفته است و از سال 2003 فعال است. پارک 4 سرسره آبی، استخر، استخر موج و استخری مخصوص بچه ها دارد که سرگرمیات هیجان انگیزی را برای شما ایجاد نموده اند. در این مجموعه می توانید از فعالیت های دیگری مثل تماشای سینمای 6 بعدی، بولینگ و پینگ پونگ لذت ببرید و برای نوشیدن قهوه و استراحت به سراغ کافه های مختلف پارک بروید. کافه ها با طراحی های مجذوب کننده تزئین شده و در آن با غذاهای خوشمزه ای مثل سوپ، مرغ، پیتزا و … غافلگیر می شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1370

به "تور روسیه ارزان: ماجراجویی در پارک های آبی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: ماجراجویی در پارک های آبی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید