تور ارزان روسیه: شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه

به گزارش مجله یافان، برترین مقاصد شرق روسیه

بیشتر گردشگرانی که به روسیه سفر می کنند وقت خود را صرف بخش های غربی این کشور و شهرهایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ می کنند. با اینکه این شهرها با سابقه تاریخی خاصی که دارند بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جلب می کنند اما بعضی از برترین مقاصد شرق روسیه نیز وجود داشته که نباید آن ها را از دست بدهید. اگر به فضاهای باز با ناهمواری های طبیعی علاقه داشته باشید می توانید شرق روسیه را به عنوان مکانی متفاوت برای سفر خود به این کشور انتخاب نمایید. پارک های ملی، آتشفشان ها، کوه های پوشیده شده از برف و بعلاوه جزایر ساحلی این اجازه را به شما می دهند که تصویری منحصر به فرد از برترین مقاصد شرق روسیه به دست آورید. این نقطه حتی می تواند به عنوان محل شروعی برای سفرهای بین المللی به چین و مغولستان نیز در نظر گرفته گردد. از یاکوتسک (Yakutsk) به عنوان سردترین شهر روی زمین گرفته تا جزیره رنگل (Wrangel) که به جزیره خرس قطبی مشهور می باشد همگی از جمله برترین مقاصد شرق روسیه هستن. با خبرنگاران همراه شوید تا این مقاصد را برایتان معرفی نماییم.

تور ارزان روسیه: شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پارک ملی ستون های لنا روسیه | Lena Pillars Nature Park

تنها در فاصله 80 کیلومتری در جنوب یاکوتسک پارک ملی ستون های لنا به عنوان یکی از برترین مقاصد شرق روسیه قرار گرفته است. برترین راه برای رسیدن به این پارک ملی متفاوت به وسیله قایق است. با سوار شدن بر آن در یاکوتسک و حرکت به سمت جنوب در امتداد رودخانه لنا می توانید به این پارک ملی دسترسی پیدا کنید. ستون های لنا ساختارهای طبیعی بوده که به دوران پالئوزوئیک باز می شود و در نقاطی ارتفاع آن ها تا بیش از 300 متر نیز می رسد. این ساختارهای ستون مانند در اثر برخورد امواج آب به وجود آمده اما پیاده روی در اطراف و بالای آن ها تجربه ای متفاوت را برای هر فرد به ارمغان می آورد. ساختارهای ناهموار از لایه های سنگ آهک و دولومیت ایجاد شده و تجربه بصری متفاوتی را برای علاقه مندان به وجود می آورد.

جزایر کوریل روسیه | Kuril Islands

جزایر کوریل یکی دیگر از برترین مقاصد شرق روسیه بوده که در سواحل این کشور در شمال ژاپن واقع شده است. این جزایر بسیار کم جمعیت بوده و اغلب ساکنان آن ها به زبان های روسی یا ژاپنی صحبت می کنند. مردن برای تماشا زیبایی های بی نظیر این مجمع الجزایر و بعلاوه تجربه ای متفاوت از کشور روسیه به جزایر کوریل سفر می کنند. جزایر کوریل بخشی از اقیانوس آرام بوده و مجموعه ای از آتشفشان های فعال این اقیانوس را در خود جای داده است. اگر بتوانید مجوزی برای بازدید از جزایر کوریل کسب نمایید می توانید تجربه ای متفاوت از طبیعت شگفت انگیز مت تیاتیا (Mt. Tyatya)، تالاب آبی، رودخانه های بخار و چشم انداز ای خیره کننده از کوه های استالبچاتی (Stolbchaty) را مشاهده نمایید.

جزیره رنگل روسیه | Wrangel Island

جزیره رنگل از جمله برترین مقاصد شرق روسیه بوده که در دایره قطب شمال واقع شده و بازتماشامایندگان می توانند آب و هوای سرد این کشور را در کنار چشم اندازهایی از توندرا تجربه کنند. با وجود آب و هوای بسیار سرد و مسائل رفت و آمد به جزیره رنگل اما اینجا نقطه عطفی برای دوستداران طبیعت و محیط زیست می باشد. اگر شما تانون قصد داشتید که تجربه ای متفاوت از طبیعت قطب شمال را داشته باشید اینجا می تواند برترین فرصت را برای شما فراهم آورد. بعضی از پستانداران این سرزمین در جزیره رنگل عبارتند از خرس قطبی، روباه قطب شمال و بعلاوه گوزن شمالی که در اینجا می توانید آن ها را مشاهده نمایید. خرس های قطبی بی شمار در این منطقه نشانی از این است که این موجودات در زیستگاه طبیعی خود زندگی می کنند. علاوه بر این شما می توانید نهنگ های خاکستری را در آب های اطراف جزیره مشاهده نمایید.

شهر ولادیوستوک روسیه | Vladivostok

ولادیوستوک یک شهر بندری بزرگ در اقیانوس آرام بوده که در فاصله 130 کیلومتری از مرز کره شمالی واقع شده است. بسیاری از مسافران با این شهر شرقی روسیه آشنا هستند زیرا اینجا مقصدی برای راه آهن سیبری روسیه می باشد. برای داشتن برترین چشم انداز می توانید به آب های اطراف نگاه کنید تا بتوانید در خلیج طلایی ناوگان نیروی دریایی روسیه را مشاهده نمایید. اگر آب گرم باشد می توانید در آب های بندرگاه اسپورتیونایا (Sportivnaya) شنا کنید و در صورتی که هوا در زمستان سرد باشد می توانید بر روی این آب های یخ زده قدم بزنید. علاوه بر این شما می توانید از یکی از برترین مقاصد شرق روسیه سوغاتی خریده و یا از موزه ولادیوستوک و باغ گیاه شناسی آن تماشا نمایید تا تجربه ای متفاوت از شرق این کشور پهناور را به دست آورید.

منبع: www.touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1352

به "تور ارزان روسیه: شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: شگفت انگیزترین مقاصد در شرق روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید