فرماندار نیویورک: تخت کافی برای بستری مبتلایان به کرونا نداریم

به گزارش مجله یافان، فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که بیمارستان های آمریکا برای بستری کردن افراد مبتلا به ویروس کرونا تخت کافی در اختیار ندارند.

فرماندار نیویورک: تخت کافی برای بستری مبتلایان به کرونا نداریم

به گزارش گروه بین الملل مجله یافان به نقل از شبکه خبری ان بی سی، اندرو کوموئو فرماندار نیویورک روز دوشنبه در یک نشست خبری هشدار داد که تعداد تخت های بیمارستانی در آمریکا برای بستری کردن افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) کفایت نمی کند.

فرماندار ایالت نیویورک که اخیراً به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در این ایالت حالت فوق العاده اعلام نموده است، در مورد شرایط بیمارستا ن های آمریکا هشدار داد: اگر شیوع کرونا در کشور به اوج برسد و خیل عظیمی از بیماران مبتلا به کرونا به سمت نظام سلامت سرازیر گردد، ما به مشکل جدی برخواهیم خود زیرا تخت بیمارستانی کافی در اختیار نداریم.

وی اضافه نمود: من در نامه ای به رئیس جمهور ترامپ از وی خواسته ام که دستور دهد یگان های مهندسی ارتش کار احداث بیمارستان های موقت را شروع نمایند.

فرماندار ایالت نیویورک با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با بحران کرونا گفت: دولت فدرال از همان روز اول شیوع این ویروس همیشه از بحران عقب تر بوده است. صادقانه بگویم که ایالت ها از ظرفیت کافی برای جبران کاستی های دولت فدرال در این زمینه برخوردار نیستند.

بر اساس آخرین آمارهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا (CDC) تا به امروز بیش از 3800 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 70 نفر جان باخته اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 204

به "فرماندار نیویورک: تخت کافی برای بستری مبتلایان به کرونا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار نیویورک: تخت کافی برای بستری مبتلایان به کرونا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید