فایل کتاب های درسی دانشجویان دانشگاه علامه در کتابخانه دیجیتال نهاده شد

به گزارش مجله یافان، فایل های کتاب های درسی فارسی مورد احتیاج دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه به پژوه قابل دسترس است.

فایل کتاب های درسی دانشجویان دانشگاه علامه در کتابخانه دیجیتال نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه مجله یافان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به احتیاج دانشجویان و محدود شدن خدمات اطلاعاتی دانشگاه به دلیل شیوع کرونا و نیز درخواست های فراوان در مورد امکان دسترسی به فایل کتاب های درسی فارسی، بخشی از عناوین کتاب های درسی مندرج در فهرست های دریافتی از دانشکده ها را تامین کرد.

این منابع با بیش از 150 عنوان در زمینه های موضوعی ادبیات، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات و حقوق تهیه شده و اکنون روی سامانه های کتابخانه دیجیتالی دانشگاه و سامانه همراه به پژوه قابل دسترس است.

تمامی این منابع در درختواره موجود در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه به تفکیک دانشکده ها قابل مشاهده و دسترس هستند.

منابعی که رایگان روی وب و یا روی وب سایت ناشران وجود داشته اند به صورت تمام متن، و در مورد منابع غیر رایگان، پیوند دسترسی به آن ها قرار داده شده است.

بعضی منابع دیگر در دست تامین هستند و به زودی به این درختواره افزوده خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 392

به "فایل کتاب های درسی دانشجویان دانشگاه علامه در کتابخانه دیجیتال نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایل کتاب های درسی دانشجویان دانشگاه علامه در کتابخانه دیجیتال نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید