سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است

به گزارش مجله یافان، فرمانده کل ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جهش قابل توجهی در حوزه پهپادی داشته و دارای قدرت برتر پهپادی در منطقه است.

سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است

به گزارش گروه سیاسی مجله یافان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در آستانه 19 بهمن، روز نیروی هوایی، به صورت سرزده در دانشگاه شهید ستاری حضور یافت و به صورت چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان و استادان این دانشگاه دیدار و مصاحبه کرد.

وی در این دیدار، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، دانشگاه های افسری را قلب تپنده و تزریق کننده خون تازه به کالبد ارتش خواند و بر اهمیت ویژه دانشگاه های افسری از جمله دانشگاه ستاری تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به ظرفیت های کم نظیر و بعضاً بی نظیر نیروی هوایی ارتش و دانشگاه شهید ستاری و سابقه، دانش، تخصص و زیرساخت های موجود به ویژه در بخش هوانوردی، بر ارتقای مرجعیت این دانشگاه در امور پهپادی، سایبری و جنگال تأکید کرد و گفت: قطب و محور بودن دانشگاه شهید ستاری در این حوزه ها یک فرصت برای دانشگاه در جهت تعمیم دانش و تجربه خود در عرصه پهپاد، جنگال و سایبری به سایر نیرو های مسلح و در نتیجه افزایش قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جهش قابل توجهی در حوزه پهپادی داشته و دارای قدرت برتر پهپادی در منطقه است که این موفقیت تا حد بسیار زیاد مدیون استادان دانشمند این دانشگاه است.

وی با تاکید بر راضی نبودن به وضع موجود، شرح داد: شما باید در عرصه پهپاد، جنگال و سایبری، دهه های آینده را در نظر بگیرید و چشم انداز خود را قدرت برتر ماندن قرار دهید و این چشم انداز نیاز به تلاش، تعلیم و تعلّم، ارتقای روز به روز دانش و مدیریت جهادی روزافزون دارد.

فرمانده کل ارتش سه مأموریت تولید علم، ترویج علم و پرورش افسران آینده ساز را در اقتدار کشور بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و انتظار خود را یادگیرندگی و روز به روز نو شدن در ابعاد مختلف بیان کرد.

با توجه به برگزاری دوره معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در دانشگاه شهید ستاری، فرمانده کل ارتش ضمن بررسی چگونگی اجرای این دوره، برای هرچه بهتر و عمیق تر برگزار شدن آن توصیه های لازم را ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 811

به "سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرلشکر موسوی: ارتش قدرت برتر پهپادی منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید