دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتالی ایرانی رونمایی شد

به گزارش مجله یافان، متخصصان یک شرکت دانش بنیان به استفاده از توان داخلی دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال را طراحی و فراوری کردند و در هشتمین نمایشگاه شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه در قالب پاویون رونمایی کردند.

دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتالی ایرانی رونمایی شد

هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول از امروز (27 خردادماه) به مدت دو روز با حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور 20 شرکت دانش بنیان در قالب پاویون برگزار می گردد.

علی پاک باخته گان زنجانی، مدیر عامل خانه بلاکچین ایران و نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان به خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی ATM ارز دیجیتال است، در این نمایشگاه از محصول جدید که دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال است، رونمایی کردیم و هدف اصلی ما این است که کشورمان و فعالان ایرانی این حوزه را به عنوان توسعه دهندگان صنعت بلاکچین به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه از ایران 20 شرکت دانش بنیان به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاویون حضور دارند گفت:حضور چشمگیر شرکت های دانش بنیان کشورمان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه با هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی و معرفی محصولات ایرانی به کشورهای دیگر اجرا شده است.

مدیرعامل خانه بلاکچین ایران با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور کشورهای مختلف دنیا برگزار شده گفت: در این نمایشگاه از دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتال رونمایی شد و در کوشش ایم تا با کشورهای دیگر نیز در این زمینه تعامل نموده و ارتباطاتی را برقرار کنیم.

پاک باخته گان زنجانی ادامه داد: یکی از شاخصه های اصلی شرکت های دانش بنیان نگاه به بازارهای برون مرزی و کسب آمادگی و ایجاد زیرساخت های لازم در بنگاه برای ورود به این حوزه است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه با هدف حل مسائل شهرها و ارائه راه چاره هایی برای شهرهای هوشمند، شبکه های هوشمند و انرژی هوشمند و با محورهای حمل ونقل، مدیریت انرژی، اقتصاد، امنیت، زیرساخت، هوشمندسازی در همه زمینه ها، توسعه و رقابت بین شهرها و بهبود کیفیت زندگی در استانبول برگزار شده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1043

به "دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتالی ایرانی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه POS اندرویدی ارز دیجیتالی ایرانی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید