خریداران گوشی های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می نمایند

به گزارش مجله یافان، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، این اپراتور تلفن همراه کشور با همکاری سامتل به عنوان نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران تلفن همراه نوکیا با ضمانت سامتل، برای خرید سیم کارت هوشمند تخفیف ویژه به همراه بسته 3 ماهه رایگان هدیه می دهد. این بسته شامل 3000 دقیقه مکالمه درون شبکه، 300 دقیقه مکالمه برون شبکه، 3000 پیامک درون شبکه، 300 پیامک برون شبکه و 6 گیگابایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه برای گوشی ها هوشمند نوکیا و 3 گیگابایت اینترنت برای گوشی های عادی نوکیا خواهد بود.

خریداران گوشی های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می نمایند

همچنین خریداران می توانند با استفاده از سیم کارت شاتل موبایل، از اشتراک رایگان سرویس تماشای فیلم و سریال نماوا، اشتراک چهار ماهه سرویس بازی بازیلی و همچنین تخفیف ویژه سرویس های متنوع آموزشی و خدماتی بهره مند شوند.

شاتل موبایل اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری سیم کارت هوشمند استفاده نموده است. با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور اتوماتیک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می نماید.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور و خرید سیم کارت، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1039

به "خریداران گوشی های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران گوشی های نوکیا از شاتل موبایل هدیه دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید