خبرنگاران 85 اثر به مناسبت ماه رمضان در سازه های شهری پایتخت اکران می گردد

به گزارش مجله یافان، تهران- خبرنگاران-مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: 85 اثر گرافیکی به مناسبت ماه مبارک رمضان با شعار شهر رمضان، شهر همدلی در سازه های فرهنگی، تجاری و مناطق بیست و دوگانه پایتخت اکران می گردد.

خبرنگاران 85 اثر به مناسبت ماه رمضان در سازه های شهری پایتخت اکران می گردد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی در شرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان اظهارداشت: کارگاه های مختلفی پیش از سال 99 برگزار و آثار مختلفی فراوری شد اما در سال جدید با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر توقف برنامه های جمعی از یک سو و نزدیکی به ماه مبارک رمضان از سوی دیگر تصمیم به برگزاری کارگاه مجازی گرافیک گرفته شد.

وی گفت: کارگاه گرافیک ماه مبارک رمضان برای اولین بار به صورت مجازی برگزار گردید و در آن 12 هنرمند با مدیریت و تدریس محمدرضا دوست محمدی از روز شنبه 20 فروردین تا شامگاه دوشنبه یکم اردیبهشت به خلق اثر پرداختند.

ضرغامی اضافه کرد: در این کارگاه هنرمندان آثار خود را ارائه کردند و محتوای این آثار هم برگرفته از خطبه شعبانیه حضرت رسول اکرم(ص) و بیانات رهبر معظم انقلاب در گفت و گو با مردم با موضوع شعبانیه و موارد بهره مندی ایشان از ماه مبارک بود که به موضوع همدلی و یاری به هم نوع اشاره داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه شعار برگزاری این کارگاه شهر رمضان، شهر همدلی بود، اظهارداشت: در مجموع یکصد و هشت اثر در این کارگاه فراوری شد که اساتید فرزاد ادیبی، حسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی به صورت آنلاین این آثار را داوری کردند و نهایتا از مجموع آثار، 85 اثر در سه سطح A، B و C برگزیده شدند.

ضرغامی گفت: این طرح ها از دوم اردیبهشت برای اکران آماه شده است تا شهر تهران به استقبال ماه مبارک رمضان برود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 7 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 320

به "خبرنگاران 85 اثر به مناسبت ماه رمضان در سازه های شهری پایتخت اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 85 اثر به مناسبت ماه رمضان در سازه های شهری پایتخت اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید