خبرنگاران فرماندار: 28 طرح جهش فراوری در اولویت مسوولان همدان نهاده شد

به گزارش مجله یافان، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان با تاکید بر تحقق جهش فراوری گفت: 28 طرح در بخش های گوناگون در اولویت برنامه کاری مسوولان این شهرستان نهاده شد و برای به ثمر نشستن آنها کوشش می کنیم.

خبرنگاران فرماندار: 28 طرح جهش فراوری در اولویت مسوولان همدان نهاده شد

حسین افشاری روز دوشنبه در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان گفت: در آنالیز های انجام شده 78 طرح از سوی دستگاه های اجرایی برای امسال تعیین شده که در مرحله نخست روی 28 طرح تمرکز می کنیم تا به اتمام برسد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش فراوری گفت: این نامگذاری به منظور حرکت هدفمند، تعیین اولویت های کاری و کوشش بیشتر در راستای تحقق چشم اندازهای تعیین شده است.

فرماندار همدان اضافه نمود: علاوه بر برنامه ریزی برای اجرای طرح های اولویت دار امسال حدود 6 هزار و 300 شغل برای شهرستان پیش بینی شده که باید محقق گردد.

افشاری به مدیران توصیه کرد: با پرهیز از حاشیه و با توجه به رکود حاصل از بیماری کرونا با شتاب بیشتری توان خود را برای عمل به تعهدات و اولویت های تعیین شده صرف نمایند.

فرماندار همدان با اشاره به حجم قابل توجه سپرده های مردمی در بانک های استان تاکید نمود: باید شرایط را برای سرمایه گذاری مردم در بخشهای مختلف فراوری فراهم و تسهیل کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 4 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 313

به "خبرنگاران فرماندار: 28 طرح جهش فراوری در اولویت مسوولان همدان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: 28 طرح جهش فراوری در اولویت مسوولان همدان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید