خبرنگاران تداوم شرایط ثابت کرونایی اردبیل با 23 بستری و یک فوتی

به گزارش مجله یافان، اردبیل - خبرنگاران - شرایط نسبتا پایدار کرونایی استان اردبیل با بستری 23 نفر و جان باختن یک نفر دیگر در شبانه روز گذشته ادامه یافت.

خبرنگاران تداوم شرایط ثابت کرونایی اردبیل با 23 بستری و یک فوتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل روز آدینه به مجله یافان گفت: در 24 ساعت گذشته 23 مبتلای جدید به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شدند و یک نفر دیگر از بیماران نیز جان خود را از دشت داد.

وی بیان نمود: با ترخیص 21 بیمار پس از کسب بهبودی، هم اکنون 180 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که 52 نفر از آنها در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه نمود: همچنین با فوت یک نفر از بیماران کووید 19 تعداد جان باختگان کرونا در استان به یک هزار و 397 نفر افزایش یافت.

وی بیان نمود: هم اکنون کل استان اردبیل در زمینه شیوع کرونا در شرایط آبی قرار گرفته است و هشت شهرستان بیله سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی در شرایط آبی (شرایطی بین سفید و زرد) و چهار شهرستان اردبیل، خلخال و مشگین شهر و پارس آباد در این استان در شرایط زرد قرار دارند.

او اظهارکرد: مردم برای کنترل کرونا باید احتیاط بیشتری نموده و با جدیت بالا، مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی حداقل 1.5 متری و نیز پرهیز از حضور در اجتماعات را رعایت نمایند.

به گزارش مجله یافان، 2 ماه پیش تعداد فوتی های کووید.19 در استان اردبیل در رکودی کم سابقه به 22 نفر فوتی در یک شبانه روز رسیده بود ولی طی 2 ماه گذشته 6 بار فوتی های کرونا در این استان به صفر رسید.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه با 22 فوتی، بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا در 25 آبان ماه با 113 نفر و نیز بالاترین رکورد بستری همزمان بیماران کرونا با 503 نفر در روز 2 آذرماه به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران تداوم شرایط ثابت کرونایی اردبیل با 23 بستری و یک فوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تداوم شرایط ثابت کرونایی اردبیل با 23 بستری و یک فوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید