جاده گنجنامه ، تویسرکان مسدود شد

به گزارش مجله یافان، جاده کوهستانی همدان - تویسرکان از راستا گنجنامه به دلیل ریزش برف و نداشتن ایمنی کافی تا مساعد شدن هوا مسدود شد.

جاده گنجنامه ، تویسرکان مسدود شد

صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفت و گو با خبرنگار مجله یافان از همدان گفت: هر سال با شروع فصل سرما و ریزش برف، جاده قدیمی گنجنامه - تویسرکان به علت پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی و ایمنی کاربران، از هر 2 طرف بسته می گردد.

صادقی راد اضافه کرد: با توجه به ریزش برف و نبود امکان برای بازگشایی این جاده کوهستانی، احتمال بروز سوانح رانندگی از جمله خروج خودرو از راستا اصلی و سقوط در پرتگاه وجود دارد.

او تأکید کرد: این راستا به علت شیب های تند، پیچ های خطرناک و پرتگاه های خطرآفرین، ریزش سنگ و برفگیر بودن همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان مسدود می گردد.

این مسئول بیان نمود: با توجه به مصوبه شورای تأمین و ستاد بحران استان مبنی بر تشکیل کارگروهی در مورد انسداد این راستا، موضوع در دستور کار راهداری و پلیس راه قرار گرفته و این اقدام با هماهنگی فرماندار همدان و تویسرکان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان یادآور شد: شهروندان می توانند به جای جاده گنجنامه - تویسرکان، از راستا های جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و یا همدان - اسدآباد - تویسرکان برای تردد استفاده نمایند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1233

به "جاده گنجنامه ، تویسرکان مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده گنجنامه ، تویسرکان مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید