تعبیر خواب قیچی، دیدن قیچی در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش مجله یافان، معبرین غربی به مانند آنلی بیتون تعبیر خواب قیچی را نشانه بدشانسی و بد اقبالی می داند در صورتی که مطیعی تهرانی تفسیری کاملاً متفاوت با این معبرین بیان نموده است. مطیعی تهرانی قیچی را مصداق زن و شوهری می داند که با چیدن، فتنه و تفرقه در وجود دیگران می اندازند البته معبرین دیگر نیز در خصوص قیچی تعابیری را آورده اند که در ادامه و در مجموعه تعبیر خواب مجله اینترنتی خبرنگاران به آن ها خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب قیچی، دیدن قیچی در خواب چه تعبیری دارد؟

تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا می گوید:

تعبیر خواب قیچی: اظهار نظرهای گزنده و تند، بدبینی، زبان نیشدار، خشم، خودخواهی، گاهی به استقلال و جدایی اشاره می نماید. چنانکه قیچی بند ناف فرزند را از مادر جدا و مستقل می نماید، مرگ، بریدن بخشی از زندگی فرد، بریدن و قطع ارتباط با شخصی دیگر، قطع ارتباط با احساسات خویشتن

کارل گوستاو یونگ می گوید:

  • خواب دیدن اینکه از قیچی استفاده می کنید بیانگر قاطعیت و کنترل در زندگی بیداری تان است. شما احتیاج دارید از شر چیزی در زندگی تان خلاص شوید. این رویا بیانگر توانایی شما برای بریدن چیز ها یا پای آدم ها از زندگی تان است. شاید شما در موقعیت هایی در زندگی زیادی گستاخانه رفتار می کنید.
  • دیدن یک جفت قیچی در خوابتان بیانگر این است که تمرکز شما روی چندین موضوع مختلف است.

تعبیر خواب قیچی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: قیچی در خواب نماینده یک نفر نیست بلکه معرف دو نفر است. مثل زن و شوهر یا خواهر و برادری فتنه انگیز و تفرقه انداز و موجب نفاق و جدایی. قیچی را اگر در خواب در دست داشته باشید یا اگر در دست دیگری ببینید تعبیری متفاوت دارد ولی به هر حال بیننده خواب یا عامل است یا معلول.

ابن سیرین می گوید: تعبیر خواب قیچی، شخصی است که چیزها را قسمت می نماید.

امام صادق (ع) می فرمایند: تعبیر خواب قیچی عبارت اند از:

  1. مردی تقسیم نماینده
  2. مردی اصیل و نجیب
  3. دوستی موافق و سازگار

لوک اویتنهاو می گوید:

  • قیچی: سود
  • بریدن با قیچی: شما باکی از فقر ندارید

آنلی بیتون می گوید:

  • دیدن قیچی در خواب، نشانه بداقبالی است. زنان به همسران خود حسادت می ورزند و با آنان صادق نخواهند بود، عشاق از یکدیگر جدا می شوند، و بیهودگی بر افق افکار نقش می بندد.
  • دیدن قیچی شکسته در خواب، نشانه روبرو شدن با مشاجرات و اختلافات است و همچنین جدایی از نزدیکان.
  • گم کردن قیچی در خواب، علامت آن است که از کارهای نامساعد دوری خواهید کرد.

تعبیر خواب قیچی تفتین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: قیچی تفتین و فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه است و چنانچه در دست دیگری باشد خواب شما خبر می دهد که در خصوص شما دو نفر متفقاً فتنه می نمایند. اگر در دست شما باشد این شما هستید که به یاری دیگری فتنه می کنید و نفاق به وجود می آورید. مثلاً با یاری همسرتان یا خواهر و برادرتان. ممکن است این کار عمدی نباشد ولی به هر صورت هست. این تعبیر در صورتی است که قیچی محور خواب باشد ولی اگر محور نباشد اثر کلی ندارد.

تعبیر خواب تیز کردن قیچی

لوک اویتنهاو می گوید: تیز کردن قیچی: دعوا

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید قیچی خود را تیز می کنید، نشانه آن است که می کوشید کاری برخلاف احساسات خود انجام بدهید.

تعبیر خواب قیچی زدن مو

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر زنی در خواب ببیند که گیسویش را قیچی نموده اند یا در عالم خواب این ادراک برای او باشد که گیسویش قیچی شده و یا ببیند که قیچی را با گیسویش آشنا نموده اند خوب نیست زیرا آن زن بد نام می گردد و مورد اتهام و افترا قرار می گیرد. این تعبیر فقط برای قیچی شدن است نه کوتاه شدن.

تعبیر خواب قیچی کردن ریش و سبیل

ابن سیرین می گوید: اگر ببینی ریش خود را با قیچی اصلاح می کنی، یعنی به کار سرپرستی و ریاست خودت بر خانه رسیدگی خواهی کرد.

تعبیرگری می گوید: اگر ببینی کسی سبیل تو را با قیچی اصلاح نموده است، تعبیرش خوب بوده و ضرر و زیانی به تو نمی رسد. ولی اگر ببینی هنگام اصلاح کردن، سبیل تو را بریده و از ته زده است، یعنی هیبت تو کمتر می گردد.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع قیچی دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

انتشار: 15 فروردین 1401 بروزرسانی: 15 فروردین 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 981

به "تعبیر خواب قیچی، دیدن قیچی در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "تعبیر خواب قیچی، دیدن قیچی در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز داده اند | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب قیچی، دیدن قیچی در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید