تظاهرات مسلحانه مخالفان قرنطینه در ایالت پنسیلوانیا

به گزارش مجله یافان، هزاران نفر از شهروندان آمریکایی در حالی که تعداد زیادی از آنها با خود سلاح گرم حمل می کردند، در دو شهر ایالت پنسیلوانیا دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات مسلحانه مخالفان قرنطینه در ایالت پنسیلوانیا

به گزارش گروه بین الملل مجله یافان، شبکه خبری یورونیوز روز سه شنبه ویدیوهایی از تظاهرات روز گذشته هزاران نفر مخالفان قرنطینه عمومی در شهرهای پیتسبورگ و هریسبورگ ایالت پنسیلوانیا منتشر کرد که نشان می دهد بسیاری از شرکت کنندگان در این تظاهرات با خود سلاح گرم حمل می کرده اند.

تشدید مقررات محدودکننده در اغلب ایالت های آمریکا به منظور پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر کرونا، بیکاری بیش از 22 میلیون نفر از کارگران این کشور را تنها ظرف چهار هفته اخیر به دنبال داشته و به دلیل ناتوانی دولت آمریکا در مهار تأثیرات اقتصادی بحران کرونا، مخالفان قرنطینه عمومی تقریباً به صورت روزانه اقدام به برگزاری تظاهرات می کنند و از مقامات ایالتی و فدرال می خواهند که اجازه بدهند کسب وکارها دوباره به حالت عادی بازگردند.

در این میان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در هفته های نخست شیوع کرونا در این کشور با بی اعتنایی به این مسئله مهم باعث بروز یک بحران بی سابقه در آمریکا شده است، هفته گذشته با انتشار پیام هایی عجیب در توئیتر اقدام به تهییج شهروندان برخی ایالت ها برای برگزاری تظاهرات گسترده علیه فرمانداران ایالت ها کرد و حتی از شهروندان سه ایالت میشیگان، مینه سوتا و ویرجینیا خواست که ایالت های خود را آزاد کنند.

آمریکا در زمان حاضر با بیش از 800 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) و بالغ بر 43 هزار مورد فوتی بر اثر این بیماری، از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به کشورهای دیگر، در رتبه نخست جهان واقع شده است.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 خرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 301

به "تظاهرات مسلحانه مخالفان قرنطینه در ایالت پنسیلوانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مسلحانه مخالفان قرنطینه در ایالت پنسیلوانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید