بهبود طرف تقاضا در بازار سهام ، فرایند مثبت نمادهای خودرویی و بانکی

به گزارش مجله یافان، با آغاز معاملات امروز بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص ساز باعث رشد 10 هزار واحدی شاخص کل شد اما در ادامه فرایند معاملات طرف عرضه در بعضی نمادها از تقاضا پیشی گرفت و شاخص کل با ریزش نیم درصدی به کار خود خاتمه داد.

بهبود طرف تقاضا در بازار سهام ، فرایند مثبت نمادهای خودرویی و بانکی

در سه روز ابتدایی معاملات بازار سهام شاخص کل فرایند نزولی چشم گیری داشت و در هر روز حدود سه درصد ریزش داشت اما امروز فرایند بازار سهام در محدوده حمایتی شاخص کل بهبود یافت.

احتمالا دلیل ریزش های اخبر بازار سهام جو هیجانی و تمایلات منفی بود زیرا متغییرهای تاثیرگذار بر بازار سهام در این هفته سیگناب فرایند صعودی شاخص کل را داشتند اما فرایند شاخص کل نزولی شد.

جو هیجانی و صف های فروش بازار سهام به قدری قدرتمند بود که خبر لغو تحریم ها نیز بر فرایند بازار سهام تاثیری نداشت، همچنین همانطور که بازار سهام به بالا رفتن قیمت دلار هیچ واکنشی نداشت به ریزش شدید آن در چند روز اخیر نیز واکنشی نداشت.

همچنین امروز دستورالعمل قیمت گذاری دستوری فولاد منتفی شد و در حالی که فرایند معاملات گروه فلزات اساسی منفی بود نماد فملی نیز به دلیل افزایش قیمت جهانی مس فرایندی مثبت داشت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی، بانکی و بعضی نمادهای پتروشیمی فرایند مثبت و خوبی داشتند و جز شاخص سازان مثبت بازار سهام بودند.

همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس از 10هزار 550 میلیارد تومان عبور کرد و گروه های خودرویی، بانکی و فلزات اساسی جزو صنایع برتر بازار سهام امروز بودند.

جلسه غیرعلنی مجلس نیز برای تصمیم گیری در رابطه با قیمت فولاد برگزار گردید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 610

به "بهبود طرف تقاضا در بازار سهام ، فرایند مثبت نمادهای خودرویی و بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود طرف تقاضا در بازار سهام ، فرایند مثبت نمادهای خودرویی و بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید