اولویت مدیریت شهری مشهد در سال تازه اجرای پروژه های عمرانی است

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ضمن اشاره به اینکه 763 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی منطقه ها شهرداری در سال گذشته در نظر گرفته شده، گفت: اولویت مدیریت شهری در سال نو اجرای پروژه های عمرانی با استفاده از ظرفیت سازمان عمران است.

اولویت مدیریت شهری مشهد در سال تازه اجرای پروژه های عمرانی است

سید خلیل منبتی دیروز، 6 فروردین، همزمان با اولین روز کاری با حضور در منطقه ها سه، چهار، پنج، 6، هفت و هشت شهرداری مشهد اظهار کرد: اولویت مدیریت شهری مشهد در سال تازه در حوزه عمرانی استفاده از ظرفیت سازمان عمران است اما این به معنای آن نیست که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده نگردد بلکه از سایر پیمانکاران نیز در جای خود استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با تقویت دفاتر فنی شهرداری های منطقه ها باید در تهیه طرح ها نقش اصلی را ایفا نموده و البته کسب نظرات مدیران هر منطقه در مورد شرایط اجتماعی محلاتی که در آن پروژه تعریف می گردد، امری لازم است.

منبتی توضیح داد: مدیریت شهری در این دوره دنبال اتمام پروژه های تعریف شده تا انتها دوره است و سعی دارد هیچ پروژه ای به دوره آینده مدیریت شهری منتقل نگردد.

وی با تاکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین و استفاده از تایل های بتنی به جای آسفالت در معابر 12 متری یا کمتر از آن گفت: بسیاری از مواقع می توان به جای آسفالت از سایر محصولات استفاده کرد تا ضمن اهمیت دادن به زیبایی شهر در حوزه تعمیر و نگهداری نیز مسائل کمتری داشته باشیم.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردای مشهد ادامه داد: در کنار اجرای پروژه های بزرگ مقیاس باید بر گره گشایی از مسائل مردم با اجرای پروژه های کوچک مقیاس نیز توجه گردد.

منبتی در حاشیه این بازدیدها در مورد پروژه های عمرانی منطقه ها در سال 1400 نیز ادامه داد: حدود 763 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی منطقه ها در سال 1400 هزینه شده که شاهد 82 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه ها و 73 درصد جذب اعتبار از سوی آن بوده ایم. سعی بر آن است فرایند جذب اعتبار این پروژه ها تا اردیبهشت سال تازه به 100 درصد برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد وی تاکید نمود: بودجه سال 1401 را واقعی تر از بودجه سال 1400 درنظر گرفته ایم؛ لذا بودجه سال تازه بر اساس درآمدهای پیش بینی شده واقعی بنا و پروژه ها بر این مبنا تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1391

به "اولویت مدیریت شهری مشهد در سال تازه اجرای پروژه های عمرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت مدیریت شهری مشهد در سال تازه اجرای پروژه های عمرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید