دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی مشهد افتتاح شد

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران/خراسان رضوی شهردار مشهد با اشاره به افتتاح پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی گفت: طی سه ماه گذشته 2400 میلیارد تومان پول نقد برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص داده شده است.

دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی مشهد افتتاح شد

محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی گفت: از ابتدای سال تا به امروز تعداد زیادی پروژه عمرانی و شهری به بهره برداری رسیده است که به گفته معاونت مالی و پشتیبانی تنها طی سه ماه گذشته 2400 میلیارد تومان پول نقد به این پروژه ها تزریق شده است.

وی با تقدیر از تلاش های معاونت عمران، حمل ونقل و ترافیک به ویژه سازمان عمران، بیان نمود: شور و شوق کارکنان حوزه عمران شهرداری قابل تحسین است و حمایت دیگر بخش ها را هم به دنبال داشته است. اکنون هیچ پیمانکاری قدرت رقابت با سازمان عمران شهرداری مشهد را در اجرای پروژه ندارد، این دقیقا همان سازمان عمرانی است که می خواستیم. سازمان عمران امروز با سازمان عمرانی که در سال 96 تحویل گرفتیم و می گفتند باید منحل شود خیلی متفاوت است.

کلائی گفت: در کنار تلاش های همکاران مان در مدیریت شهری برای اجرایی کردن حجم بالای پروژه های عمرانی، همکاری و همراهی سایر دستگاه ها ازجمله سپاه، تاثیر زیادی در به خاتمه رسیدن پروژه ها داشته است، لذا از سپاه امام رضا(ع) و شخص سردار نظری نیز بابت همراهی هایشان به ویژه در اجرای پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی تشکر می کنم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه برای مدیریت ترافیک محورهای تبادلی با شهرستان طرقبه شاندیز بخش های مختلفی را به صورت قطعات یک جورچین تعریف کردیم، اظهار کرد: این قطعات شامل پروژه چهار سطحی آزادگان، تعریض خاتمهی بولوار وکیل آباد، تعریض پل پرتوی، اصلاح هندسی محور شاندیز و دوربگردان زیرگذر در بولوار شهید برونسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی گفت: امروز دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی به عنوان یکی از قطعات جورچین طرح ساماندهی ترافیک محور طرقبه-شاندیز طی 9ماه و با هزینه 100 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و در ادامه نیز سه سطح از پروژه آزادگان به عنوان یکی دیگر از قطعات جورچین ترافیکی به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 939

به "دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی مشهد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی مشهد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید