انتظار می رود کسری بودجه انتاریو به 38.5 میلیارد دلار افزایش پیدا کند

به گزارش مجله یافان، وزیر دارایی انتاریو گفت که پاندمی کووید-19 هنوز اثرات سنگینی بر استان دارد و گفت که دولت پیش بینی خود از کسری بودجه اش را در دو ماه تقریبا دو برابر نموده و 38.5 میلیارد دلار رسانده است.

انتظار می رود کسری بودجه انتاریو به 38.5 میلیارد دلار افزایش پیدا کند

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

راد فیلیپس گفت پاندمی یک بحران سلامت بی سابقه خلق نموده و استان مجبور بوده میلیاردها دلار در حمایت از بخش مراقبت از سلامت و یاری به کسب و کارها و ساکنان انتاریو خرج کند.

در مارس، دولت محافظه کار پیشرو گفته بود کسری بودجه تا انتها سال اقتصادی21-2020 به 20.5 میلیارد دلار می رسد، ولی حالا فیلیپس طی یک کنفرانس خبری تاکید نمود مدیریت پاندمی نیازمند خرج میلیاردها دلار اضافی توسط دولت است.

او گفت: هنوز در دورانی نامطمئن هستیم و ریسک موج دوم با وجود تمام کوشش های جمعی ما هنوز واقعی است. اثرات اقتصادی کووید-19 در سطح دنیا و در انتاریو هنوز ادامه دارد.

استان در به روز رسانی اقتصادی خود در بهار اعلام نموده بود که یک بسته مخارج 17 میلیارد دلاری طراحی شده تا طی دوران پاندمی یاری رسانی کند. دولت چهارشنبه گفت مخارج یاری کووید-19 تا انتها سال اقتصادی به 30 میلیارد دلار می ىسد.

روی هم رفته، دولت انتظار دارد سال جاری 13 میلیارد دلار دیگر خرج برنامه های یاریی کند و انتظار دارد به خاطر پاندمی 5.7 میلیارد دلار اقتصادیات و سود کمتری داشته باشد.

یکی از تدابیر جدیدی که در به روز رسانی جدید اعلام شده این است که استان میخواهد 4.3 میلیارد دلار دیگر به صندوق یاری مخارج بخش مراقبت از سلامت اضافه کند تا بتواند با یک موج دوم بالقوه کووید-19 در فصل پاییز مقابله کند.

توافق بازگشایی ایمنی که استان به منظور یاری به شهرداری ها در زمینه مخارج کووید-19 با دولت فدرال امضا نموده بود حدود 2.4 میلیارد دلار برای استان خرج خواهد داشت.

استان همچنین 2.2 میلیارد دلار به صندوق اورژانسی استاندارد خود که پس از پاندمی خلق شده اضافه می نماید. علاوه بر این، هزینه پرداخت هایی که باید برای پاندمی به کارکنان خط مقدم انجام بشود 1.1 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 523

به "انتظار می رود کسری بودجه انتاریو به 38.5 میلیارد دلار افزایش پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار می رود کسری بودجه انتاریو به 38.5 میلیارد دلار افزایش پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید