تور ارزان اروپا: اروپا و آمریکا در آستانه خاتمه همه گیری کرونا

به گزارش مجله یافان، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا می گوید پاندمی کرونا از شرایط اضطراری خارج و وارد مرحله جدیدی شده که قابل مدیریت است. مقامات آمریکا نیز از انتقال پاندمی به مرحله آندمی، به عنوان یک بیماری بومی خبر می دهند.

تور ارزان اروپا: اروپا و آمریکا در آستانه خاتمه همه گیری کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش دویچه وله، اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از ورود به مرحله نو پاندمی کرونا اطلاع داد. او گفت پاندمی به مرحله ای وارد شده که می تواند قابل مدیریت باشد.

فن در لاین به کشورهای عضو اتحادیه اروپا توصیه کرد که از شرایط کنونی سطح نازل شیوع کرونا استفاده نمایند تا سیستم بهداشت خود و اقدامات پیشگیرانه پاندمی را تقویت نمایند. او تأکید کرد که همچنان باید جانب احتیاط را رعایت کرد.

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اضافه کرد که شمار آلودگی به این ویروس هنوز بالاست و پاندمی در سطح دنیای همچنان قربانی می گیرد.

آنتونی فائوچی، ویروس شناس ارشد ایالات متحده از بهبود شرایط کرونا نسبت به سال گذشته اطلاع داد. او احتمال می دهد که آمریکا در حال گذار از پاندمی به مرحله اندمی به عنوان یک ویروس قابل مدیریت بومی است، اما مهم این است که از سرعت مقابله با آن نکاهیم.

فائوچی گفت که ویروس کرونا در بخش بزرگی از دنیا هنوز یک پاندمی (همه گیری) است و آمریکا از مرحله تهدید هنوز گذر ننموده، اما بدترین مرحله پاندمی را پشت سر گذاشته است: ما دیگر با 900هزار مبتلا در روز، ده ها هزار مورد بستری در بیمارستان و هزاران مورد مرگ روبرو نیستیم. هم اکنون ما در سطح نازلی از شیوع بیماری هستیم.

سازمان دنیای بهداشت نسبت به کاهش شدید آزمایش های کرونا ابراز نگرانی نموده است.

تدروس آدهانوم، رئیس سازمان دنیای بهداشت در ژنو گفت که سطح اطلاعات ارسالی درباره زنجیره های آلودگی و ژنتیکی رو به کاهش گذاشته است: این امر ما را کورتر می سازد و کمتر قادریم الگوی انتقال و تغییر شکل ویروس را مشاهده کرد.

آدهانوم تأکید کرد که خطر شکل گیری یک گونه خطرناک نو از ویروس همچنان بالا و واقعی است.

بر اساس آمار سازمان دنیای بهداشت، تنها در یک هفته گذشته بیش از 15هزار نفر در اثر آلودگی به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. این کمترین رقم از ماه مارس 2020 بدین سو بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1409

به "تور ارزان اروپا: اروپا و آمریکا در آستانه خاتمه همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: اروپا و آمریکا در آستانه خاتمه همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید