2 راکت دیگر جنگ قره باغ به اراضی زراعی مغان اصابت کرد

به گزارش مجله یافان، 2 راکت نظامی پنجشنبه شب بر اثر آتش باری بین نیرو های ارتش جمهوری آذربایجان و ارمنستان به اراضی زراعی شهرستان اصلاندوز مغان اصابت کرد.

2 راکت دیگر جنگ قره باغ به اراضی زراعی مغان اصابت کرد

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سید عباس مینایی فرماندار اصلاندوز مغان در تبادل نظر با ایرنا با تایید برخورد این 2 راکت گفت: خوشبختانه اصابت این سلاح های نظامی خارج از محدوده مسکونی بوده و تلفاتی در بر نداشته است.

وی بیان نمود: با اینکه فاصله شهرستان اصلاندوز از محل درگیری ها نسبتا زیاد است، اما شلیک سلاح های دوربرد در منطقه موجب می گردد تا تعدادی از آن ها به مناطقی از این شهرستان برخورد کند.

وی افزود: به طرفین درگیری از سوی مقام های بلندپایه کشورمان تذکر داده شده و امیدواریم شاهد بروز اتفاقات مشابه در آینده نباشیم.

مینایی همچنین از شهروندان اصلاندوز خواست تا از مراجعه و تجمع در محل اصابت این راکت ها خودداری نمایند.

پیشتر نیز چندین گلوله توپ و خمپاره به مناطقی از شهرستان مرزی اصلاندوز اصابت نموده بود.

مناقشه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی در سال 1988 میلادی شروع و در سال 1992 میلادی به درگیری های نظامی تبدیل شد.

بر اثر این مناقشه هفت شهرستان جمهوری آذربایجان به تصرف نیرو های ارمنستانی درآمد.

در سال 1994 میلادی با میانجیگری گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا آتش بس میان طرفین مناقشه برقرار شد، ولی کوشش های بین المللی برای حل مسالمت آمیز این مناقشه تا به حال نتیجه ای نداشته است.

دو طرف از چندین روز پیش با هم درگیر شده اند و بر اساس اعلام مقام های جمهوری آذربایجان این کشور توانسته است بخشی از مناطق اشغالی خود را از تصرف ارامنه آزاد سازد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 532

به "2 راکت دیگر جنگ قره باغ به اراضی زراعی مغان اصابت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 راکت دیگر جنگ قره باغ به اراضی زراعی مغان اصابت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید