ژاپنی ها حضور تماشاگر خارجی را در المپیک ممنوع می کنند

به گزارش مجله یافان، تهران (پانا) - مقامات ژاپنی در نشستی در خصوص عدم حضور تماشاگران خارجی در المپیک به توافق می رسند.

ژاپنی ها حضور تماشاگر خارجی را در المپیک ممنوع می کنند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو قرار است نشست آنلاینی را روز شنبه برگزار کند و اعضا به این توافق برسند که حضور تماشاگران خارجی به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا در بازی های سال آینده ممنوع شود.

در این نشست مسئولان کمیته بین المللی المپیک، پارالمپیک، مسئولان کمیته برگزاری بازیهای توکیو و مقامات دولتی حضور خواهند داشت.

مقامات دولتی ژاپن پیش از این اعلام کردند به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور تماشاگران خارجی در بازی المپیک و پارالمپیک توکیو وجود ندارد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک هفته گذشته در نشست خبری گفت که به تصمیمات کمیته برگزاری بازی ها مبنی بر ممنوعیت حضور تماشاگران خارجی احترام می گذارد.

در حالیکه مقامات ژاپنی با نگرانی مردم و عدم پشتیبانی آنها برای برگزاری بازی ها دست و پنجه نرم می کنند، تصمیم گیری در خصوص عدم حضور تماشاگران خارجی در بازی های سال آینده یکی از مهم ترین مسائل است.

کمیته برگزاری بازی های توکیو تعداد کل بلیت های فروخته شده را اعلام نکرده اما برخی از مقامات گفته اند که پیش از برنامه ریزی مجدد بازی ها، بیش از 9 میلیون تخمین زده شده است. شنیده شده حدود یک میلیون بلیت در خارج از کشور فروخته شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 881

به "ژاپنی ها حضور تماشاگر خارجی را در المپیک ممنوع می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپنی ها حضور تماشاگر خارجی را در المپیک ممنوع می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید