به موفقیت تکواندو در المپیک امیدوارم، بادلیر به سینما بازمی گردم

به گزارش مجله یافان، سید احمد میررفیعی عضو پیشین تیم تکواندو، نویسنده و هنرمند سینما با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: تکواندو ایران روزهای حساسی را پیش رو دارد، بازی های المپیک در پیش است و باید قبل از هر چیز تیم ملی را برای کسب دو سهمیه بانوان از رقابتهای قاره ای حمایت کنیم و سپس با برنامه های کادر فنی به دنبال حضور نمایندگان ایران با آمادگی بالا در بازی های توکیو باشیم.

به موفقیت تکواندو در المپیک امیدوارم، بادلیر به سینما بازمی گردم

وی به آسیب دیدگی آرمین هادی پور هم اشاره نمود و گفت: آسیب جزوی از ورزشهای رزمی است، دوره های قبل هم موارد مشابه داشته ایم، با انگیزه فوق العاده ای که در آرمین دیدم و تدابیر پزشکان تیم ملی و شخص سرمربی، شک نکنید این تکواندوکار یکی از امیدهای اصلی ما برای کسب مدال در بازی های المپیک خواهد بود.

وی که در عرصه هنر هفتم نیز فعالیت چشمگیری دارد و این روزها تمرینات سخت و سنگینی را برای افزایش آمادگی بدنی خود برای حضور در فیلم جدید دنبال می نماید ادامه داد: دو فیلمنامه را در دستور کار داریم که دلیر عنوان یکی از آنهاست که با مضمونی اجتماعی ورزشی - خانوادگی و اکشن قرار بود سالجاری ساخته گردد که به دلیل شرایط شیوع کرونا سال آینده با حضور بازیگران مطرح و البته قهرمانان رشته های رزمی اجرای آن شروع خواهد شد.

نویسنده و بازیگر سینما در خاتمه گفت: مطمئن هستم این فیلم که در ادامه راه همان یاس های وحشی خواهد بود، به امید خدا مورد استقبال جوانان و ورزشکاران بخصوص علاقمندان به رشته های رزمی قرار خواهد گرفت. ساخت چنین فیلم هایی کاری سخت و البته تخصصی است اگر تا به امروز فیلم های ورزشی ساخته شده در سال های اخیر مورد استقبال قرار نگرفت به دلیل عدم تخصص و ریزه کاری های ورزشی و فنی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 875

به "به موفقیت تکواندو در المپیک امیدوارم، بادلیر به سینما بازمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به موفقیت تکواندو در المپیک امیدوارم، بادلیر به سینما بازمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید