پیگرینی: یووه خوش شانس بود که در هر دو بازی مقابل ما پیروز شد

به گزارش مجله یافان، سرمربی شیلیایی من سیتی معتقد است تیمش در دو بازی رفت و برگشت می توانسته به پیروزی مقابل قهرمان ایتالیا برسد.

پیگرینی: یووه خوش شانس بود که در هر دو بازی مقابل ما پیروز شد

به گزارش خبرگزاری تسینم، مانوئل پیگرینی در شرح شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل میزبان خود، یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما موقعیت هایی را در این بازی داشتیم و به ثمر رساندن گل تساوی برای مان خیلی اهمیت داشت و حتی این شانس را با موقعیتی که نصیب فرناندو شد، داشتیم هرچند از آن استفاده لازم را نبردیم. البته نباید فراموش کرد که بازی در استادیوم یوونتوس و تقابل با بیانکونری کار ساده ای نیست با این حال عملکرد بدی را ارائه ندادیم. ما در ترکیب مان مصدومان زیادی داریم، ولی در این ملاقات تیمی باشخصیت بودیم. دلایل مختلفی هم برای انتخاب ترکیب تیمم دارد، ولی فکر می کنم با ترکیب درستی بازی را آغاز کردیم.

وی اضافه نمود: هر دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس خیلی نزدیک بود و شاید یوونتوس خوش شانس بود که در هر دو بازی به پیروزی رسید. هم در منچستر و هم در تورین، هر دو تیم شایسته پیروزی بودند. یوونتوس بازیکنان خیلی خوبی دارد و بازی در خانه آنها سخت است. آنها چهار عنوان قهرمانی متوالی در سری A کسب نموده اند و فصل گذشته هم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردند و این نشان می دهد که یووه تیم خیلی خوبی است.

پگیرینی در ادامه گفت: حالا هم باید ببینیم که یوونتوس در بازی آخرش در سویل مقابل سویا چه خواهد نمود، بازی که باید سویا در آن پیروز گردد. امیدوارم یووه در بازی بعدی اش شکست بخورد و ما هم با غلبه بر بورسیا مونشن گلادباخ به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شویم.

سرمربی شیلیایی من سیتی در خصوص قرعه دوره بعد تیمش هم مطرح نمود: سه شنبه شب بارسلونای قدرتمندی را دیدیم، ولی تجزیه و تحلیل کلی لیگ قهرمانان اروپا کار سختی است. به هر حال امیدوارم که در مرحله یک هشتم نهایی کمی خوش شانس باشیم و قرعه خوبی نصیب مان گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 9

به "پیگرینی: یووه خوش شانس بود که در هر دو بازی مقابل ما پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرینی: یووه خوش شانس بود که در هر دو بازی مقابل ما پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید