افزایش شمار غایبان رم برای بازی برابر پورتو

به گزارش مجله یافان، مسائل تیم سوم فصل گذشته سری A برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شد.

افزایش شمار غایبان رم برای بازی برابر پورتو

به گزارش مجله یافان، در حالی که تنها یک روز به شروع دور برگشت بازی های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است، دغدغه های لوچانو اسپالتی، سرمربی رم برای میزبانی از پورتوی پرتغال افزایش پیدا کرد، چرا که شرایط چند بازیکنش به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام واقع شده است.

آلساندرو فلورنزی، کاستاس مانولاس و لئاندرو پاردس؛ سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت شاید نتوانند رم را در بازی خانگی اش برابر پورتو همراهی نمایند.

بازی رفت دو تیم در پرتغال یک - یک مساوی شد و این نتیجه در حالی رقم خورد که رم از دقیقه 41 با اخراج یکی از بازیکنانش با یک بازیکن کمتر بازی می کرد. به این ترتیب فرمائلن نیز یکی از بازیکنانی خواهد بود که قطعاً بازی برگشت را از دست می دهد.

رم در شرایطی به استقبال پورتو می رود که به لطف پیروزی قاطع هفته اولش در سری A برابر اودینزه (برد 4 بر صفر) حداقل از نظر روانی شرایط خوبی دارد. در آن بازی فلورنزی به دلیل مصدومیت ساق پای راستش نتوانست بازی کند و او حتی روز گذشته (یکشنبه) نیز نتوانست در تمرینات گروهی رم شرکت کند. به نظر می رسد که او برای بازی برابر پورتو جای خود را به بورنو پرس می دهد، بازیکنی که به تازگی از تورینو به جالوروسی ملحق شده است و این هفته اولین بازی اش را در سری A برای قرمزپوشان پایتخت ایتالیا انجام داد.

مانولاس هم در جریان بازی برابر اودینزه لنگان لنگان میدان را ترک کرد و با اینکه به نظر نمی رسد مصدومیتش جدی باشد، زمان کافی برای ریکاوری ندارد. پاردس هم مانند مانولاس در جریان بازی برابر اودینزه آسیب دید و محتمل است که برای بازی برابر پورتو نیمکت نشین گردد.

تیم فوتبال رم فرداشب از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف پورتو می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 149

به "افزایش شمار غایبان رم برای بازی برابر پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار غایبان رم برای بازی برابر پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید