پاسخگویی به داوطلبان دانشگاه آزاد به صورت تلفنی و مجازی است

به گزارش مجله یافان، پاسخگویی به سوالات داوطلبان دانشگاه آزاد در مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تنها به صورت تلفنی و مجازی امکان پذیراست.

پاسخگویی به داوطلبان دانشگاه آزاد به صورت تلفنی و مجازی است

به گزاش گروه دانشگاه مجله یافان، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام نمود: پاسخگویی به سوالات داوطلبان در مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در راستای حفظ سلامتی داوطلبان و رعایت پروتکل های بهداشتی، تنها به صورت تلفنی و مجازی امکان پذیر است.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان می توانند سوالات خود در مورد اعلام نتایج مقاطع مختلف را به وسیله شماره تلفن 4743- 021 با کارشناسان این مرکز مطرح و یا به وسیله سامانه پرسش و پاسخ مجازی به آدرس Faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را ارسال و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شده است: همچنین داوطلبان می توانند جهت ثبت الکترونیکی درخواست خود همراه با مستندات لازم (کارنامه و...) به سامانه sede.iau.ac.ir مراجعه تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: اعلام نوع آزمون، درج اطلاعات کامل فردی، آدرس و تلفن در ثبت درخواست الکترونیکی الزامی است و به درخواست های فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی گردد. داوطلبان از هرگونه مراجعه حضوری به این مرکز جداً خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 654

به "پاسخگویی به داوطلبان دانشگاه آزاد به صورت تلفنی و مجازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به داوطلبان دانشگاه آزاد به صورت تلفنی و مجازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید