پاترول نو، رقیب اصلی تویوتا لندکروز
به گزارش مجله یافان، نیسان پاترول از سال ها پیش تا به امروز، رقیب تویوتا لندکروزر بوده است. تویوتا لندکروزر مدتی پیش با تغییر نسل همراه شد و موتور V8 خود را از دست داد. نیسان پاترول نیز در نسل تازه خود، فاقد موتور V8 خواهد بود.
به گزارش مجله یافان ، به نقل از دیجیاتو، نیسان تا به امروز جلوپنجره، چراغ های عقب، رینگ های آلیاژی 22 اینچی و پیشرانه V6 با توربوشارژر دوقلو آفرودر تازهش را رونمایی نموده است. نسل تازه پاترول همچون نسل قبلی، براساس شاسی نردبانی مشترک با اینفینیتی QX80 به فراوری خواهد رسید. این دو خودرو ابعاد و وزن یکسانی خواهند داشت اما پاترول تازه طراحی ظاهری تازهی در بخش جلو و عقب دارد. به عنوان مثال جلوپنجره V شکل نیسان اکنون ظاهر متفاوتی دارد و ساختار لانه زنبوری زیر آن قرار گرفته است. چراغ های LED افقی نیز به جلوپنجره این خودرو متصل شده اند.
پیشرانه نسل تازه نیسان پاترول، موتور 3.5 لیتری V6 با توربوشارژر دوقلو است که اکنون در اینفینیتی QX80 مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود سیلندرهای کمتر، نیسان قول داده است که این خودرو از نظر عملکرد، شتاب و قدرت بهتر از موتور قبلی خواهد بود. حداکثر راندمان این پیشرانه 450 اسب بخار قدرت و 699 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه به همراه گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. نسل فعلی نیسان پاترول از سال 2010 تا به امروز در بازار حضور دارد و دو فیس لیفت را در سال های 2014 و 2019 تجربه نموده است. تغییر نسل این خودرو به آفرودر نیسان یاری می نماید تا قابلیت رقابت با تویوتا لندکروزر J300 را داشته باشد.
5858
منبع: خبرآنلاین